Gå til innhold

Menn, hvilken kroppstype har dere?

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Er dere noe lik noen av våre kandidater? Og hva er dere fornøyde med?`

1. Jared Padalecki, høy, mager og senete med muskler.

jared_padalecki_01.jpg

2. Ivar bjørnson. Høy men feit.

media_httpwwwhavisnop_CFDJp.jpg.scaled500_large.jpg

3. Peter Dinklage. Kort og kompakt.

Peter-Dinklage.jpg

Fortell oss nu gutter.

Endret av "gjest"
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Unnskyld, men Jaaaaaaaaaaaaared! :hjerter_rundt::hjertesmil::overrasket::sjarmor::danser::rodmer::strix::pasha::hoppe:

Sånn, da var det ute av systemet, carry on.:jepp:

• Liker 4
Skrevet

Ivar Bjørnson :hjerter_rundt: alle menn skulle vært som han. rop ut de som er slik :lur:

Gjest "gjest"
Skrevet

Skulle valgt andre kandidater.

• Liker 1
Skrevet

Er Ivar Bjørnson feit?

Uansett, jeg ligner mest på ham av de kandidatene, uten at det sier så mye.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Er Ivar Bjørnson feit?

20 kg for mye ja.

Skrevet

Er Ivar Bjørnson feit?

:lur:

• Liker 1
Skrevet

Han så ikke spesielt høy ut heller?

Skrevet

:lur:

Jeg er korthåret og kan ikke spille gitar. Beklager å skuffe deg. (Men jeg har spilt synth/keyboards!).

Skrevet

Jeg er korthåret og kan ikke spille gitar. Beklager å skuffe deg. (Men jeg har spilt synth/keyboards!).

korthåret og kan gå! og det instrumentet har jeg og sansen for! musikalske menn ..wub.png

Skrevet

Jeg må nok påpeke ettertrykkelig at jeg har spilt. Jeg husker typ ingenting. Det eneste jeg spiller nå om dagen er lufttrommer og luftgitar. ><

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Jared Padalecki er heit, men han har ikke spesielt store muskler? :) Ikke er han spesielt mager heller. Vil heller kalle han tynn.

Endret av avocadoen
Gjest Vampen
Skrevet

Jared Padalecki er heit, men han har ikke spesielt store muskler? :) Ikke er han spesielt mager heller. Vil heller kalle han tynn.

Han har blitt buffere med åra.

jared-padalecki-shirtless-2.jpg

• Liker 4
Skrevet

Drøyt 1.80 høy, slank. Er dårlig på kjendiser, så jeg vet ikke hvem jeg skal si jeg har samme type kropp som.

Jeg er vel så godt som en ectomorph kroppstype, men har kanskje litt for mye kjøtt på kroppen til å være en ren ectomorph.

Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg har en liten kulemage, små mannepupper, slappe kjærring armer, feit ræv og feite lår. Fant ingen kjendiser som lignet.

Skrevet

188 cm høy, 84 kg. For lite masse og for mye fett på kroppen akkurat nå. Litt "skinny-fat" som det så fint heter. Vet ikke hvilke kjendiser det skulle ligne på.

post-37298-0-88580500-1343771281_thumb.j

Gjest Corto Maltese
Skrevet

150 cm høy og veier 400 kilo

AnonymBruker
Skrevet

188 cm høy, 84 kg. For lite masse og for mye fett på kroppen akkurat nå. Litt "skinny-fat" sexy som det så fint heter. Vet ikke hvilke kjendiser det skulle ligne på.

fixed.

Anonym poster: 280bee8e4fae05f3f7d52e872be6cc9c

• Liker 2
Skrevet (endret)

188 cm høy, 84 kg. For lite masse og for mye fett på kroppen akkurat nå. Litt "skinny-fat" som det så fint heter. Vet ikke hvilke kjendiser det skulle ligne på.

Å DET der er skinny fat? Du er slank og trent :ler: Skal du bygge masse og ligge på så lav fettprosent som det der hele tiden, må du nok ty til roids (og det er jo ikke lurt) . Bare av vanlig proteinpulver kombinert med ulike karbo gainers vil du jo få masse, men også i første omgang økt fettprosent.

Hmm, som en romersk gladiator med litt potetgull fett :sprettert: på magen.

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Blir vel mest som kandidat 2. Bortsett fra følgende:

Bruker ikke briller, kort hår(etter førstegangstjenesten for cirka 15 år siden), mindre skjegg og noe slankere.

Endret av Mog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...