Gjest Anonym Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Hei! Jeg har ei venninne som har helt forferdelig lukt på føttene sine. Bare hun tar av seg skoene i gangen så kommer det en illeluktende stank i hele rommet. Finnes det produkter som hjelper mot slikt, som jeg kan anbefale henne?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Det er vel heller skoene som er for tette. Hun kan skifte sko ofte, prøve å vaske sko eller såler og så finnes det spray eller kuler en kan legge ned i skoene som skal ta bort vond lukt. Jeg har ikke prøvd disse sprayene eller kulene, men tipper de har på skobutikker. Anonym poster: c812fbaa0e5aef17910bd09bb091dd69
Gjest ts Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Det er vel heller skoene som er for tette. Hun kan skifte sko ofte, prøve å vaske sko eller såler og så finnes det spray eller kuler en kan legge ned i skoene som skal ta bort vond lukt. Jeg har ikke prøvd disse sprayene eller kulene, men tipper de har på skobutikker. Anonym poster: c812fbaa0e5aef17910bd09bb091dd69 Men det virker som hun vasker skoene sine ganske ofte fordi hver gang jeg er på besøk finnes det ett par i vaskemaskinen. Finnes det kuler som du putter i skoene når du går, blir ikke det veldig ubehagelig da? Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå