AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Er det vanlig at partner fingrer jenta, og hvordan gjøres det? Fingrer man på klitoris eller inni musa? Eller gjør jenta det selv? Hva er best?Skal nemlig på byen til helga da jeg flytter til byen for å studere og jeg har veldig lyst til å gi henne orgasme med fingrene før jeg knuller henne. Så hvordan bør man bruke fingrene, klitoris i musa, annet. Tips? Anonym poster: 85e49b28a2eed7362d1223e73a5b20f8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #3 Skrevet 31. juli 2012 Totalt uerfaren skjønner jeg. Det er kun jenta selv som kan veilede deg og si hva hun liker. Vi kvinner er nemlig ikke like. Anonym poster: 146ed6b34c967387cae6553812b3c96c
Everywhere I go Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Det er normalt, og du må nesten spørre henne om hvordan hun liker det, eventuelt få henne til å vise deg hvordan du skal gjøre det.
Gjest Bandit Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 Det viktigste er at du er tålmodig og forsiktig. Aldri stup ned der med en gang. Bruk god tid på å kysse henne. Lepper og hals. Kle av henne forsiktig. Kåt henne opp. Ta på henne. Bruk god tid på innside av lår, og rumpa er også veldig erogen. Når hun er våt og klar, kan du begynne. Ikke gå rett på klitoris, men lek med fingrene rundt. Lek litt med leppene. Så fører du fingrene utrolig forsiktig over klitoris. Bruk litt tid på å se signalene hun sender ut angående hvordan hun liker det. Bedre for løst enn for hardt. Så finner du et fint og forsiktig tempo. Ettersom hun blir kåtere og kåtere kan du øke både tempo og trykk. Du kan også få henne til å vise deg. Kommunikasjon er veldig viktig. 4
sauen87 Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 What bandit said!!! Fokus på klitoris , og husk: VÅTT, ROLIG OG FORSIKTIG!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå