Gå til innhold

Veteranbil i utstilling.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I blant annet bilbutikk, amcar, osv, hvor mye kan jeg tjene på å ha veteranbil i utstilling?

Anonym poster: 9e00af35421dca3de732e9c4aa84569d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plastpokaler på utstilling og trynet ditt i bladene. Skal du få inn noen kr på den må du nok leie den ut på oppdrag. Feks bryllupskjøring. Rik blir du uansett ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på h å bil det er og hvor mye tid du vil bruke på det. Du tjener ingenting på å ha bil stående på butikker, fordi det betaler de ikke for. Det er ikke mange museer igjen i norge hvor du kan forvente at de er interessert i å vise frem bilen din heller. Det beste skuddet i slik.sammenheng er eventfirmaer som vil ha spesielle biler til spesielle eventer nå og da. Prisene varierer, men jeg pleier kreve 2000 pr dag for slikt - men det er ikke noe man er med på hver dag.

Du får ikke betalt for å ha bilen med i feks Amcar. Dette et blader for oss entusiaster, og vi er der for å dele hobbyen med hverandre.

Utstillinger å la Power Meet kan være litt innbringende, men her møtes mange tusen entusiaster - du skal rett og slett ha best bil innenfor den sjangeren du konkurrerer under. Det betyr at du skal bruke både penger og tid på bilen din før den klarer nå opp. Man gjør det uansett helst for æren og det sosiale. Jeg har selv 9 pokaler (ingen av dem plast) fra større biltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke plast? Jøss. Er vel bare MC-miljøet som er kjipt da :) Store trofeer, flott på avstand-i plast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...