Gå til innhold

Vil operere fastere bryster!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei 24 år gammel jente og jeg har veldig store komplekser for puppene mine. De har ingen form overhodet, de henger rett ned og har alltid gjort det. Jeg har gått endel opp og ned i vekt i løpet av ungdomstiden og dette har bidratt til at jeg også har mye løs hud der, som gjør at puppene mine ser ut som de tilhører en 60 år gammel dame.

Jeg har store problemer med nakenhet og føler at dette hemmer meg i hverdagen. Nå har jeg begynt å fundere på om jeg skal operere de, det er ingen annen utvei...

Så jeg trenger litt råd fra noen som kanskje vet noe om dette.

Hvor gjør jeg det? Hva koster det? Og hvordan skal jeg fortelle dette til familie/venner/kjæreste??

Jeg er redd folk bare vil tro jeg er sykelig opptatt av utseendet mitt, men dette problemet stikker dypere enn som så..

Anonym poster: a141668eb5f3a24c6708b2ec5ca24376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner følelsen din. Jeg er like gammel som deg og sleit med det samme.

Etter amming ble brystene helt tomme og det var bare hud der.

Jeg opererte for 2mnd siden for å få fylde i dem igjen (silikon) og føler meg mye bedre nå. De henger fortsatt, men ikke kjempe mye (jeg hadde en pupp som hang og den andre hang ikke. Den som hang henger ikke like mye lengre).

Jeg betalte litt over 31 000, med medisiner og bh.

Hvis de henger veldig mye og du trenger brystløft også så må du regne med at det kommer oppi 50 000 (løft og protese).

Ang å fortelle venner og familie så er det noe du velger selv. Du er jo ikke nødt å fortelle de. Med klær på er det ikke sikkert folk legger merke til det engang. På meg syns det nesten ikke med klær på, eneste er at de er litt større enn før, men ikke merkbart for jeg har alltid gått med innlegg i bhen.

Det er isåfall noe du gjør for DEG for at DU skal føle deg bedre så syns ikke du skal bry deg om hva andre syns og mener.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Hvor gjorde du dette? Og hvor lenge var du sykemeldt? Sparte du opp penger eller tok du opp lån?

-TS

Anonym poster: 7e842bae70ec37f7c733766b1c4a51ec

Skrevet

Jeg opererte på tønsberg privatklinikk som er datterselskapet til Drammen private sykehus. (theres medical group heter det vel, det er flere sykehus i denne gruppen).

Jeg var ikke sykemeldt, jeg gikk på skole så jeg gjorde det en uke som det ikke var så mye skole. Opererte på en tirsdag og var tilbake på skolen til eksamen neste tirsdag. Var oppe på beina igjen og kjørte bil fredagen etter operasjonen så det var ikke så ille.

Jeg syns egentlig ikke det gjorde så veldig vondt etter operasjon. Jeg tok over muskel, om du tar under så er det nok litt vondere (det er opp til kirurgen å vurdere om du må ha over eller under).

Jeg sparte opp penger i forkant for å betale for operasjonen

Skrevet

Hei! Ville slenge meg på her. Har akkurat operert inn silikon selv, for 1 uke siden. La inn under muskelen, gikk veldig bra. Lite smerter etter operasjonen, men en del stiv i overkroppen. Men helt overkommelig :) i dag en uke seinere fungerer jeg bra, litt øm og kan ikke være alt for aktiv, men ellers ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...