LunaLuna Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 På mandag reiser jeg til London for å se noen håndballkamper, blir en uke så har ganske bra med tid til å gjøre andre ting også. Noen som har tips til hva som er bra i London, tips av alle slag settes stor pris på, kultur, shopping, restauratnter, aktiviteter osv...
Betty2 Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 Spise sted, ambefaller Nandos, og soho i nærheten av oxford street. Shoppong Oxfordstreet er langstrakt med buttikker i alle slag og priklasser, de noen butikker å anbefalle er vel Primark, river island, topshop, republic ( men finnes mangen andre også) Jeg kan også anbefalle haimlys, leketøysbutikk på 6-7 etg, noe for enhver alder. kultur: Tower of london, thems walk. med mileniums bridge, tower bridge, st pauls cathedral (hvis du er glad i arkitektur og kristen historie) Å se en musical er heller ikke å forakte, er mye reklame på subway stasjonene for de ulike forestillingene. Ta en vandring i Hydes park og st james park, da får du brukt beina godt og kommer deg litt vekk fra storby følelsen. Håper du trives på ferien der borte, synes england og London er like kjekt hver gang jeg er der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå