Gå til innhold

Lei av å være singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg rimelig lei av singeltilværelsen, lengter veldig etter noen å elske.

Er ikke desperat, men dagdrømmer om dette nesten daglig. Vet også at det ikke er noe hastverk, siden jeg er relativt ung.

Aldri følt at det har vært noen potensielle partnere tilstede, siden jeg har hatt god porsjon uflaks, i tillegg til at jeg ikke er noen sånn her er jeg type. Det vil ikke si at jeg er usosial av meg, men er ikke den typen som skryter av meg selv, fremstår som påtrengende, og lignende. Det har aldri vært min greie.

Jeg er mer en sånn rolig, avbalansert person, som liker å prate. Skal jeg nevne noen andre egenskaper, så vil jeg si at jeg som regel er den som setter andres intresser foran mine egne, som i de fleste tilfeller gjør en innsats for tingene jeg deltar på, og står på for at andre skal ha et godt mijø å være en del av.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så himla vanskelig for meg å finne den rette.

Er kanskje ikke noen Brad Pitt av utseende, men jeg synes ikke at jeg er spesielt stygg for det.

Anonym poster: 6aff64ac6cee996bf8072899e04d22e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morteno

Gå på sukker.no hvis du ikke allerede er der, kanskje du finner noen. Skader jo ikke å prøve. Mange unge på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hannkjønn da, men tipper du er en hyggelig fyr, TS! De færreste har da Brad Pitt utseende, så er nok ikke det som er hinderet her. Det er "ættituden" din (som faktisk minner om min egen) som må settes i fokus og få gjort noe med.

En dag så smeller det, og du ser ei du liker, og som liker deg. Litt vanskelig å prøve å overbevise deg, når jeg har samme syn selv, men da kan jeg snakke på vegne av oss begge. Et sted der ute er den rette.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hannkjønn da, men tipper du er en hyggelig fyr, TS! De færreste har da Brad Pitt utseende, så er nok ikke det som er hinderet her. Det er "ættituden" din (som faktisk minner om min egen) som må settes i fokus og få gjort noe med.

En dag så smeller det, og du ser ei du liker, og som liker deg. Litt vanskelig å prøve å overbevise deg, når jeg har samme syn selv, men da kan jeg snakke på vegne av oss begge. Et sted der ute er den rette.

Lykke til!

Tusen takk for ditt bidrag, det var oppløftende.

Anonym poster: 6aff64ac6cee996bf8072899e04d22e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sikkert kjedelig

Javel, takk for oppmuntringen, det var meget støttende (not).

Anonym poster: 6aff64ac6cee996bf8072899e04d22e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...