Gå til innhold

Dere som kjøper billignudler...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker da på de som kjøper nudler av typen Mr. Lee...

Hvorfor kjøper dere ikke bare nudler fra asiaterbutikkene? De selger risnudler og bokhvetenudler for 10-15 kroner pakken (250g nudler). Dette må da være et mye sunnere alternativ for fattige studenter enn søppelnudlene fra Kiwi og Rema?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Citha
Skrevet

Hvorfor tror du alle har asiaterbutikker i nærheten?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tror du alle har asiaterbutikker i nærheten?

Hvor sa jeg at alle har asiaterbutikker? De fleste i Norge lever i byer, og de føeste byer har minst èn asiatisk butikk.

Skrevet

Hvor sa jeg at alle har asiaterbutikker? De fleste i Norge lever i byer, og de føeste byer har minst èn asiatisk butikk.

Innlegget ditt hørtes jo sånn ut, beklager. Og det er ikke et overveldende stort flertall som bor i de største byene.

• Liker 2
Skrevet (endret)
On 7/30/2012 at 5:58 PM, YoyoMa said:

.

Endret av Citha
Skrevet

Tenker da på de som kjøper nudler av typen Mr. Lee...

Hvorfor kjøper dere ikke bare nudler fra asiaterbutikkene? De selger risnudler og bokhvetenudler for 10-15 kroner pakken (250g nudler). Dette må da være et mye sunnere alternativ for fattige studenter enn søppelnudlene fra Kiwi og Rema?

Fordi det ikke finnes noen "Asiabutikk" i byen jeg bor. Enkelt og greit.

Skrevet (endret)

Det er relevant om man har "asiaterbutikker" i nærheten eller ikke - har man ikke innvandrerbutikker i nærheten kan man ikke handle mat der heller, enten man spiser "billignudler" eller ei.

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Fordi jeg liker søppelnudlene fra Kiwi og Rema :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Jeg kjøper kun nudler en sjelden gang, når jeg får lyst på det. Ser på det som junk, og at det er litt usunt spiller ingen rolle når jeg har bestemt meg for å tillate meg nettopp det. Nudlene fra Mr. Lee er de beste ;)

Anonym poster: 2de1965286f50c601864493699502ac5

Skrevet

Fordi jeg liker søppelnudlene fra Kiwi og Rema :)

Det er jo egentlige den beste grunnen av dem alle :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

handler nudler både på innvandrerbutikk og vanlige. De selger vanligvis de samme type nudler, bare større utvalg på innvandrerbutikkene. Er uansett fks billigere nudler på Ica. 3 kr pr pak, mens det koster 5 kr på innvandrerbutikk (hvertfall der jeg bor)

Skrevet

Fordi jeg synes Mr. Lee er de best av instant-nudlene jeg har smakt.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg savner de tung-i-ramen nudlene jeg *nomnom* men Mr.lee er en god 2.plass.

Skrevet

nudlene i asia-butikkene (feks yumyum) inneholder palmeolje...ikke sunnere, bare billigere!

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Spiser YummYumm jeg.

MrLee smaker møkk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...