Capricorn Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har fått store vonde kuler under armene. Kan likne på kviser, men de sitter dypt og ser ikke ut som det kan gå hull på dem. Er det inngrodde hår kanskje? Hva gjør jeg med dem? Har hørt at skrubbing kan hjelpe, men kan ikke skjønne det når de sitter så dypt. Dessuten tror jeg det blir veldig vondt å skrubbe der akkurat nå. Skulle gjerne barbert meg igjen også, men er det så lurt hvis det er inngrodde hår? Tips mottas med stor takk
Ryvre Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har også slike, men det kommer ikke av inngrodde hår. Vet ikke hva det kommer av, men det er forgreninger under huden som gjør at de popper opp overalt. Har en sjans til å bli kvitt det om jeg opererer da
Capricorn Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har også slike, men det kommer ikke av inngrodde hår. Vet ikke hva det kommer av, men det er forgreninger under huden som gjør at de popper opp overalt. Har en sjans til å bli kvitt det om jeg opererer da Jeg har også problemer med det ellers på kroppen, men aldri under armene. Om sommeren er jeg litt mer nøye med barbering og det var da de dukket opp. Trodde kanskje det var irritasjon etter høvelen. Det er skikkelig vondt!
Ryvre Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Jeg trodde også det var fordi jeg barberte meg først, men når de dukket opp på innsiden av lårene og rompa så skjønte jeg at det ikke var noe sammenheng. Har noe med tett hud/svette å gjøre tror jeg, for det forverrer seg når det er mye klamt vær osv.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Ei venninne av meg har slitt med kuler på innsiden av lårene som hun har fått operert bort 3-4 ganger. Jeg vet ikke om det er det samme som dere har. Er de vonde og plagsomme så dra til legen Jeg oppdaget selv en liten kul oppå venusberget i forrige uke, den var ikke synlig og jeg bare tilfeldig kjente den. Det var ikke et inngrodd hår fordi det har jeg hatt flere ganger. Den var ca på størrelse med en ert, og når jeg tok på den så var den litt vond og jeg ble rød i huden. Etter noen dager var den borte. Anonym poster: 40be1e908a88102e6b6eaf2633ba1f72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå