Gå til innhold

Gave til nabo som passer kattene mine i 3 mnd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fikk en kjempemulighet til å jobbe i utlandet i 3 måneder stilte mine fantastiske naboer opp og passet kattene mine hele sommeren.

De er et voksent par på ca 60 år.

Det hadde kostet meg ca 15000 kr å ha kattene på pensjonat, så de har både spart meg mye penger, gitt kattene et mye bedre tilbud og bundet seg til å holde seg hjemme hele ferien. Jeg føler derfor at gaven må være noe de virkelig setter pris på.

Har dere noen tips?

Anonym poster: 9e5c77dc5ca67ac363215610db33da2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si, for folk er jo så forskjellig på hva de liker. Og når man er i 60-årene så er det mange som har alt det de trenger. :)

Tror jeg kanskje ville bakt ei skikkelig god kake, også kjøpt noe ekstra ved siden av. Nå som det er sommer hadde det kanskje passet med noen fine hageplanter, hagenips og slike ting? Ting til hjemmet er jo også noe man alltid setter pris på. Et ekstra fint fruktfat, blomstervaser og sånt. Eller kanskje du kan fikse sammen et matkurv med litt gode ting oppi: Lokalt laget mat, honning, spekeskinke + melkesjokolade, kaffe, nøtter, flaxlodd og annet godis. :)

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

Hva med et gavekort eller invitasjon til en litt finere restaurant? Så kan de kose seg ute med god mat, vin og selskap en kveld? :)

Eller lage middagselskap hjemme hos deg eventuelt?

Så utrolig snille naboer du har!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg vurderer både matkurv, restaurantbesøk eller selskap hos oss. Kake hadde jo også vært noe, gjerne sammen med en god dessertvin eller matkurv.

Kom gjerne med flere idèer også :)

Anonym poster: 9e5c77dc5ca67ac363215610db33da2a

Skrevet

gavekort på 500 kr hvor som helst, ikke mat hos dere eller kake, det blir for snaut.

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Matkurv og gavekort stemmer jeg for!

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Oi, så utrolig generøst gjort!

Enig med noen av forslagene over her; inviter til en helaften hos deg hvor du lager i stand god, hjemmelaget mat med dessert og masse god vin. Jeg ville også kjøpt en bukett blomster og et gavekort.

Høres mye ut, men 15 000 er virkelig mye penger spart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...