Gå til innhold

som alle andre....... vanskelig dette

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

sitter å leser litt gjennom her hvor folk egentlig reiser, ser at hellas kypros spania er svært populære--- så skal jeg bestille meg syden tur da.. første gang alene til syden uten mor og far. her er det heller ingen høy partyfaktor. jeg er kjent med syden på den ene siden. altså kypros, mallorca kreta på sin side syne sjeg blir litt for spansk.. altså ikke like høy sydenfaktor--- så kan jeg jo spørre som alle andre: hjelp meg å velg... men folk har jo ulike meninger. prøver å lese litt i ulike kataloger men alle har jo sine positive sider, og det negative står ikke der. dessuten er det kjedelig å reise til et sted man blir misfornøyd med, hvertfall første gangen alene! hva gjør man? kan jo heller ikke reise til det samme stedet mange ganger. kypros er fin sydenfaktor for meg og jeg vil ha sandstrender, men som alle andre vet, det er for dyrt... skal en uke og vil ha sydenfaktor med luksus og renhet og høfflighet, men ikke for dyrt.... dette er ikke lett.... tviler sterkt på spania, da det kanskje er litt usikkert med været og er en annerledes syden synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Gran Canaria har høy sydenfaktor. Med mange fine strender og høflige mennesker.

Skrevet

Anbefaler Lanzarote for deg - sydenfaktor uten alt for mye bråk og styr.

Gjest Anonymous
Skrevet

ser nå at mange anbefaler spanias side, altså motsatt side av der jeg har vært.. jeg skal nok se på det men er så i tvil.. hvordan er været der i juni måned??? noen andre gode råd?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Gran Canaria har jevn temperatur hele året, og holder en ca 30 grader på sommeren. Kan bli opp til 40 grader når saharavinden kommer, men det varer som regel bare noen timer, og bruker å være i juli.

Gjest Anonymous
Skrevet

men gran canaria i forhold til kypros da?

likt ulik?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har aldri vært på kypros, men ahr hørt at det er dyrere der. Det er vel det jeg vet om Kypros.

Skrevet

Jeg ville nok foretrukket Kypros fremfor Spania, men det er jo som du sier dyrere på Kypros. Sommer, sol og en fin ferie får du sikkert begge steder, men jeg har funnet mitt ferieparadis og det er på Kypros.

Siden dette er din første ferie uten mor og far så blir det sikkert bra uansett :wink: Skal du reise alene, eller sammen med kjæreste eller venninner?

Gjest Anonymous
Skrevet

blir reisende sammen gogutten:) og det må være en god tur og det siden det er første gangen alene. kypros frister da siden man allerede er kjent der... men prisen trekker så fælt ned.. det er sykt å bruke 5tusen på billett og kanskje like mye på opphold en uke der. det blir litt drøyt, men så tenker man at man skal spare penger og gjør kanskje det, og drar så til et ukjent sted og en vil alltid sitte å sammenligne det hele,... kanskje ble det billigere, men dårligere...

men ingen av oss vil ha noe partyfaktor.. det er det jo litt av i ayia napa. men vet noen om hoteller litt utenfor er noe å anbefale da? en har vel mulighet til å oppholde seg i ayia napa, gå på strender restauranter uten å bli forstyrret av partylivet?

Skrevet

Jeg ville reist til Bulgaria. Et billig sted å reise til, et billig sted å leve. Med lange fine strender.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville dratt til en gresk øy. Der er det mange muligheter. Hellas er det koseligeste "sydenlandet".

Eller hva med Portugal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...