AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Dette høres kanskje litt rart ut, men saken er den at jeg er veldig redd for å ha analsex, men jeg vil gjerne glede kjæresten med å la han prøve. Ble ved en anledning på kanten til voldtatt i analen av en fyr jeg holdt på med når jeg var femten (noen vil kanskje ikke kalle det voldtekt, men han presset på og prøvde å overtale meg mens jeg lå under og sprellet og skrek "FEIL HULL, FEIL HULL!") Kjæresten min er veldig tålmodig og snill, og er ikke den som vil presse meg til noe, men han har nevnt et par ganger at han har litt lyst til å prøve. Og selv om jeg er vettskremt så vil jeg gi han gleden av å ha prøvd det. Så da lurer jeg på; Har dere noen tips til hvordan vi kan få det til, bortsett fra det veldig åpenbare med glidemiddel. Jeg har ganske trangt hull, og han er litt over gjennomsnittet stor. Vi har prøvd et par ganger, men han har ikke klart å få den inn uten at jeg nesten revner og jeg får panikk.. Og så er jeg veldig redd for at når det går, så kommer han til å få bæsj på penis.. Eller at han trekker seg ut for fort, slik at halve tarmene mine følger med.. Herregud, jeg blir nervøs bare av å skrive om det! Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 43a182b54eab14e8425628d88e23aed7
Samosa Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Ikke gjør det, tror hverken du eller han får noe særlig ut av det når du syns det er så forferdelig (noe jeg personlig skjønner veldig godt). 4
sol87 Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Dette høres kanskje litt rart ut, men saken er den at jeg er veldig redd for å ha analsex, men jeg vil gjerne glede kjæresten med å la han prøve. Ble ved en anledning på kanten til voldtatt i analen av en fyr jeg holdt på med når jeg var femten (noen vil kanskje ikke kalle det voldtekt, men han presset på og prøvde å overtale meg mens jeg lå under og sprellet og skrek "FEIL HULL, FEIL HULL!") Kjæresten min er veldig tålmodig og snill, og er ikke den som vil presse meg til noe, men han har nevnt et par ganger at han har litt lyst til å prøve. Og selv om jeg er vettskremt så vil jeg gi han gleden av å ha prøvd det. Så da lurer jeg på; Har dere noen tips til hvordan vi kan få det til, bortsett fra det veldig åpenbare med glidemiddel. Jeg har ganske trangt hull, og han er litt over gjennomsnittet stor. Vi har prøvd et par ganger, men han har ikke klart å få den inn uten at jeg nesten revner og jeg får panikk.. Og så er jeg veldig redd for at når det går, så kommer han til å få bæsj på penis.. Eller at han trekker seg ut for fort, slik at halve tarmene mine følger med.. Herregud, jeg blir nervøs bare av å skrive om det! Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 43a182b54eab14e8425628d88e23aed7 Hvis du ikke har lyst, ikke gjør det. Hvis du vil prøve, prøv det, men gjør det vondt: stopp. Jeg har prøvd noen ganger, og det er ikke min favoritt, med mindre jeg er ekstremt kåt. Det kjennes jo ut som jeg skal bæsje innover! Hvis du er redd for bæsj på penis, så kan du skylle forsiktig med rent vann oppi der, og selvfølgelig gå på do først. Ellers er kondom en veldig god ide, så ikke skumle bakterier kryper opp i urinrøret hans... Det er også lurt å varme opp med noe mindre enn penisen hans først. Men uansett: ikke gjør noe som du synes er vondt eller skremmende. Det tjener verken kjæresten eller du på!
Gjest Raindrops Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Du burde ikke legge så mye press på deg selv hvis dette gjør deg redd. Men hvis du er innstilt på å gi kjæresten din dette så anbefaler jeg at dere går frem mye saktere. Begyn med en finger, kanskje mens han gir deg oralsex, bare så du blir vant til følelsen. Når dere har gjort det en stund (ikke en stund som i 5 minutter, men til du føler deg avslappet og komfortabel, om det så tar flere uker), så kan dere gå videre til mer målrettet oppvarming og kanskje prøve analsex hvis du føler deg klar. Om han er tålmodig og snill så burde det ikke være et problem for han, og det gjør at du kan få en god opplevelse med det, til tross for hva som har skjedd tidligere.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 1. ta det med ro. Dette kan ikke overdrives nok. Om gutten ikke klarer å ta det med ro (mister ereksjon osv) så er det ingen vits i å prøve engang 2. få klart for ham at i begynnelsen vil dette handle om deg og ikke om ham. Dere skal prøve noe som innebærer at han kun skal legge seg klar mens du må styre "showet". Få ham til å skjønne at du kun vil presse imot sakte og rolig for å se om du klarer å slappe av og om det gir deg noe. Han skal ikke begynne å pumpe inn i deg og om han gjør det er det utvisning og over og ut! 3. glidemiddel (kan ikke overdrives nok), heller for mye enn for lite 4. start med å leke på andre måter. en finger, en liten plugg, noen små kuler. Ta det gravdis. Du begynner ikke å hoppe i holmenkollen som nybegynner for å si det slik. OM han ikke gidder vente og gjøre dette - igjen utvisning! 5. hvis du kommer så langt at du synes dette fungerer og du har lyst (og forhåpentligvis har fått en viss glede av det selv) - så ta ham forsiktig inn men hold ham der. Bruk klitten for alt det er verdt og prøv å slapp av, kjenn, og forhåpentligvis nyt. Alt dette forutsetter at kjæresten din er av den sorten som faktisk klarer å sette din nytelse forann sin egen. Det er masse jenter med dårlig erfaringer på området grunnet idioter som skal pule på og ikke tar noe som helst hensyn. Sammenlign det med å miste jomfrudommen - ikke mye gøy og fyren gir faen og bare kjører på for å bli ferdig. Anonym poster: cbba1c02af03abc27f8a50c0546fd34f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Men litt av problemet er jo at jeg ikke egentlig vet om jeg liker det, da jeg aldri har prøvd.. Og jeg vil så gjerne gjøre han lykkelig Det er naturlig nok mange andre måter å gjøre han lykkelig på, men det er en av de få fantasiene han har snakket om, hver gang jeg spør om han har noen sexfantasier han vil prøve ut så får jeg bare tilbake.. "Hmm.. Jeg vet ikke? Trekant kanskje? Analsex? Ellernoe?" TS Anonym poster: 43a182b54eab14e8425628d88e23aed7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Alt dette forutsetter at kjæresten din er av den sorten som faktisk klarer å sette din nytelse forann sin egen. Det er masse jenter med dårlig erfaringer på området grunnet idioter som skal pule på og ikke tar noe som helst hensyn. Sammenlign det med å miste jomfrudommen - ikke mye gøy og fyren gir faen og bare kjører på for å bli ferdig. Anonym poster: cbba1c02af03abc27f8a50c0546fd34f Han er kjempeflott når det kommer til min nytelse. Han er en av de få som faktisk setter min orgasme foran sin egen. Og han er tålmodig som en engel. Tusen takk for bra tips! Får gå til innkjøp av litt leketøy :D Anonym poster: 43a182b54eab14e8425628d88e23aed7
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Først vil jeg si at "alle" har et trangt hull bak der, fordi det er slik det skal være. Jeg har prøvd et par ganger og jeg anbefaler virkelig kondom og masse glidemiddel i tillegg til et par bøtter med tålmodighet. Ikke før penis inn like fort som du ville gjort om det var snakk om det andre hullet, men bruk god tid. Men, om du ikke vil, så vil du ikke! 1
Gjest zerox_ztoleranz Skrevet 30. juli 2012 #9 Skrevet 30. juli 2012 Men litt av problemet er jo at jeg ikke egentlig vet om jeg liker det, da jeg aldri har prøvd.. Og jeg vil så gjerne gjøre han lykkelig Det er naturlig nok mange andre måter å gjøre han lykkelig på, men det er en av de få fantasiene han har snakket om, hver gang jeg spør om han har noen sexfantasier han vil prøve ut så får jeg bare tilbake.. "Hmm.. Jeg vet ikke? Trekant kanskje? Analsex? Ellernoe?" TS Anonym poster: 43a182b54eab14e8425628d88e23aed7 Hei, du.. Vet typen din om den vonde erfaringen din? Tror ihvertfall han bør vite det, hvis ikke kan han neppe forstå hvor utrolig viktig det er at han vise hensyn. Både psykisk og fysisk, altså..
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 Du burde ikke legge så mye press på deg selv hvis dette gjør deg redd. Men hvis du er innstilt på å gi kjæresten din dette så anbefaler jeg at dere går frem mye saktere. Begyn med en finger, kanskje mens han gir deg oralsex, bare så du blir vant til følelsen. Når dere har gjort det en stund (ikke en stund som i 5 minutter, men til du føler deg avslappet og komfortabel, om det så tar flere uker), så kan dere gå videre til mer målrettet oppvarming og kanskje prøve analsex hvis du føler deg klar. Om han er tålmodig og snill så burde det ikke være et problem for han, og det gjør at du kan få en god opplevelse med det, til tross for hva som har skjedd tidligere. Ja, mye riktig her. Først og fremst, du må ønske å ha analsex for din egen del og ikke bare for hans glede. Når det er sagt så kan dette være veien til mye deilig seg, orgasmer og nytelse når dere har lært dere å mestre dette. Men ja, det som var nøkkelen til analsex for jeg og min kjæreste, var nettopp dette med at hub ville ha en finger med glidekrem opp i rompa mens jeg gav henne munnsex. Dette så ut til å gi henne mye nytelse og etterhvert måtte fingren lengre inn, samt at hun ville også ha en finger i rompa mens jeg tok henne bakfra (doggy). Dette pågikk vel en uke eller to, hvor på jeg spurte henne etter en omgang med munnsex og fingere om hun ikke kunne tenke seg å prøve min pikk i rompa. Hun var litt skeptisk siden hun hadde vært ute for en fyr som bare midt under akten hadde prøvd putte den inn i rompa uten for mye forvarsel eller glidekrem. Men som jeg sa at hun måtte stole på meg og om det gjorde vondt skulle vi stoppe. Jeg smørte den godt inn og etter litt fikling fikk jeg den forsiktig inn, og ventet på at hun skulle si stopp og at det gjorde vondt. Men den gang ei. Dette var tydeligvis både spennende og godt, så vi holdt på de to minuttene det tok for meg å komme den gangen. Nå praktiserer vi analsex både titt og ofte til begges store glede. Men oppvarming med en finger eller to og glidekrem er et must. Hun er i den 7. himmel og får kraftige orgasmer om jeg har analsex med henne og samtidig stimulerer hennes klitoris (eller hun gjør det selv, litt avhengig av stilling). Vi prater ofte om hva vi begge synes er deilig og hva vi evt kunne tenke oss å prøve eller endre på med hverandres nytele i fokus. Så det hender at vi prøver nye ting med blandet hell, men liker ikke en av oss det så gidder vi ikke, siden det er så mye vi begge kan nyte sammen! Så kjør på litt forsiktig i starten med fingre og se om du liker det. hvis ikke finn på noe annet... Anonym poster: 1126b35c89a49bd8fc1d08bff3b9bdfa <br /><br /> Anonym poster: 1126b35c89a49bd8fc1d08bff3b9bdfa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå