AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Når jeg ser meg i speilet i bare bh og truse er jeg liksom bare rett opp og ned. Ikke hofter og ikke pupper. Lårene er og rett ned. Har og en liten valk på magen. Jeg synes det er så trist, og jeg misunner alle som har store hofter. Synes det er veldig pent. Det er og vanskelig å finne noen klær som passer. Noen som meg der ute? Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Når jeg ser meg i speilet i bare bh og truse er jeg liksom bare rett opp og ned. Ikke hofter og ikke pupper. Lårene er og rett ned. Har og en liten valk på magen. Jeg synes det er så trist, og jeg misunner alle som har store hofter. Synes det er veldig pent. Det er og vanskelig å finne noen klær som passer. Noen som meg der ute? Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247 Du burde nok begynne med styrketrening sammen med et kosthold med masse proteiner og grove karbs.
For the ladies Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 For å ikke svare direkte på spørsmålet ditt Men er jo mange der ute som deg, og mangen forskjellige vinklinger der ute. Hovedsaken er nok at det finnes, men er vanskligere å finne klær som passer etc. Var med ei vennine i helge å handlet siden hun sliter med det samme, men var plutslig ikke så veldig vansklig å finne pene klær til kroppen hennes når hun fikk mitt syn på det og hjelp. Hun begynner å bli ganske brei over skuldrene som følge av trening, har små bryst og har ellers en rimlig firkantet figur, men er bare at hun da må lete litt mer for å finne pene klær som passer til hennes figur, da hun ikke har den gjennomsnittlige figuren som klær lages med tanke på. Gjest_Sara_* : Frykter du ikke har tidenes beste syn på kropp hvis du ønsker å være enda tynnere. Skal ikke spør om det ligger større grunner bak dette ønsket. Men anyways, er du jo fordeom vakker selv om du er et godt stykke under gjennomsnitts vekten med en slik kropp. Og å ligge slik når du tar bilde får deg jo til å se 10 ganger tynnere i tillegg :-/
For the ladies Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Du burde nok begynne med styrketrening sammen med et kosthold med masse proteiner og grove karbs. Får ikke hofter og pupper av styrketrening, men inntak av masse fett og karbo kan du jo kansje feite deg opp litt, men ikke noen garanti for at dette havner på hoftene.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Du burde nok begynne med styrketrening sammen med et kosthold med masse proteiner og grove karbs. Jeg er sterk og har store biceps til å være kvinne, på grunn at en fysisk tung jobb. Vil ikke ha større muskler der enn det jeg allerede har. Det er ikke hendene som er problemet her. Det er hele kroppsfasongen. Jeg trener, men den lille valken på magen går ikke bort likevel, og jeg ser ganske flat ut der når jeg har på meg t-skjorte. Har og personlig trener, så den delen med trening og kosthold greier jeg fint Hadde vært fint med tips til hvilke klær jeg kan ha på meg, og hva jeg bør styre unna. Der strever jeg litt mer. Er og veldig kresen på klær. -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Pupper kan du får mer av når du legger på deg. Får ikke hofter og pupper av styrketrening, men inntak av masse fett og karbo kan du jo kansje feite deg opp litt, men ikke noen garanti for at dette havner på hoftene. Pupper kan du får mer av når du legger på deg fettprosent. Hoftene kan ikke vokse, men med rett trening så kan en gi en illusjon av bredere hofte om en blir litt større i overkroppen og får litt mer kjøtt på lårene, da midjen vil se mer innsvinget ut. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 For å ikke svare direkte på spørsmålet ditt Men er jo mange der ute som deg, og mangen forskjellige vinklinger der ute. Hovedsaken er nok at det finnes, men er vanskligere å finne klær som passer etc. Var med ei vennine i helge å handlet siden hun sliter med det samme, men var plutslig ikke så veldig vansklig å finne pene klær til kroppen hennes når hun fikk mitt syn på det og hjelp. Hun begynner å bli ganske brei over skuldrene som følge av trening, har små bryst og har ellers en rimlig firkantet figur, men er bare at hun da må lete litt mer for å finne pene klær som passer til hennes figur, da hun ikke har den gjennomsnittlige figuren som klær lages med tanke på. Gjest_Sara_* : Frykter du ikke har tidenes beste syn på kropp hvis du ønsker å være enda tynnere. Skal ikke spør om det ligger større grunner bak dette ønsket. Men anyways, er du jo fordeom vakker selv om du er et godt stykke under gjennomsnitts vekten med en slik kropp. Og å ligge slik når du tar bilde får deg jo til å se 10 ganger tynnere i tillegg :-/ Takk for et fint svar! Får ta med meg en fyr neste gang jeg skal shoppe da, så går det kanskje bedre! -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Jeg er sterk og har store biceps til å være kvinne, på grunn at en fysisk tung jobb. Vil ikke ha større muskler der enn det jeg allerede har. Det er ikke hendene som er problemet her. Det er hele kroppsfasongen. Jeg trener, men den lille valken på magen går ikke bort likevel, og jeg ser ganske flat ut der når jeg har på meg t-skjorte. Har og personlig trener, så den delen med trening og kosthold greier jeg fint Hadde vært fint med tips til hvilke klær jeg kan ha på meg, og hva jeg bør styre unna. Der strever jeg litt mer. Er og veldig kresen på klær. -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247 Hadde du kunne lagt ut et bilde av kroppsfasongen din så kunne jeg hjulpet deg med klær.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #9 Skrevet 29. juli 2012 Pupper kan du får mer av når du legger på deg. Pupper kan du får mer av når du legger på deg fettprosent. Hoftene kan ikke vokse, men med rett trening så kan en gi en illusjon av bredere hofte om en blir litt større i overkroppen og får litt mer kjøtt på lårene, da midjen vil se mer innsvinget ut. Men jeg vil ikke legge på meg! Er "tykk" nok synes jeg. Veier 57 kilo og er 162 høy. Har ikke tung beinbygning i det hele tatt. Familien min sier jeg er helt normal, og at jag ikke bør få mer fett på kroppen. Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Hadde du kunne lagt ut et bilde av kroppsfasongen din så kunne jeg hjulpet deg med klær. -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
For the ladies Skrevet 29. juli 2012 #11 Skrevet 29. juli 2012 Pupper kan du får mer av når du legger på deg. Pupper kan du får mer av når du legger på deg fettprosent. Hoftene kan ikke vokse, men med rett trening så kan en gi en illusjon av bredere hofte om en blir litt større i overkroppen og får litt mer kjøtt på lårene, da midjen vil se mer innsvinget ut. Skal mildt sagt være heldig hvis du går opp i fettprosent og det får noe utslag på bryst, da det i hovedsak er underhudsfett som vil kunne gi utslag, noe som vil ha en symbolsk betydning på bryst. Er rimlig risky det du sier å byggee overkropp for mer innsving, da du veldig fort blir seende topptung ut som følge av dette uten å klare å få gjort noe med hoftene uten at midtpartiet følger med. Hun vennina jeg var med å shoppet i helga har snart v-form som følge av treninga, å dette på tross av at hun egentlig har sykkelbakgrunn å trener hele kroppen rimlig balansert. Så skal man bruke trening til å forvandle kroppens fasong bør man være forberedt på hva man risikerer å sitte igjen med, noe som ikke pleier å bli annsett som mer feminin fasong.
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #12 Skrevet 29. juli 2012 -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247 Det går også under tittelen H figur Her er noen gode tips: http://www.kappahl.com/no/products/Inspirasjon/Inspirasjon/Stilguiden1/Finn-din-figur/H-FIGUR/
For the ladies Skrevet 29. juli 2012 #13 Skrevet 29. juli 2012 Den "klumpen" på magen skal du ikke se bort i fra at er umulig å bli kvitt, da det ikke nødvendigvis er fett. Kjenner en del både ekstremt trente og vanlige venniner som har en "tynn/rett" kroppsfasong som har det slikt. Aner ikke hva det kommer av, men kan si at ihvertfall for deres del er det tydligvis umulig å bli kvitt. Men kommer ann på om det er det samme som jeg har sett hos de.
Kosemose Skrevet 29. juli 2012 #14 Skrevet 29. juli 2012 Tråd ryddet for støtende bilder som bryter med reglene på KG fordi de promoterer selvskading i form av å sulte og underernære seg selv. Gjentatte brudd på reglene kan føre til utestengelse fra forum Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #15 Skrevet 29. juli 2012 Den "klumpen" på magen skal du ikke se bort i fra at er umulig å bli kvitt, da det ikke nødvendigvis er fett. Kjenner en del både ekstremt trente og vanlige venniner som har en "tynn/rett" kroppsfasong som har det slikt. Aner ikke hva det kommer av, men kan si at ihvertfall for deres del er det tydligvis umulig å bli kvitt. Men kommer ann på om det er det samme som jeg har sett hos de. Jeg tror jeg har det samme. Har snakket med min personlige trener, og han sier at det er nærmest umulig å trene bort, og at jeg sikkert må ha sixpack for at den skal forsvinne. Er vel noe med at når man er kvinne så skal man ha noe der i tilfelle man blir gravid for å beskytte barnet. -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #16 Skrevet 29. juli 2012 Det går også under tittelen H figur Her er noen gode tips: http://www.kappahl.c...-figur/H-FIGUR/ Tusen hjertelig! -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #17 Skrevet 29. juli 2012 Den klumpen på magen er genetisk. Det finnes noen menn og kvinner som ikke blir kvitt den, eller som ikke får sixpack uansett hvor lav fettprosent de får. Så lenge en ellers er slank og trent så tror jeg den magen er noe en selv henger seg opp i, men som ingen andre tenker over.
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #18 Skrevet 29. juli 2012 Tusen hjertelig! -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247 Anytime
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #19 Skrevet 29. juli 2012 Den klumpen på magen er genetisk. Det finnes noen menn og kvinner som ikke blir kvitt den, eller som ikke får sixpack uansett hvor lav fettprosent de får. Så lenge en ellers er slank og trent så tror jeg den magen er noe en selv henger seg opp i, men som ingen andre tenker over. Takk! Hahah, jeg går og ser ned på magen min hele tiden om den synes. Sikkert ikke så veldig mange andre som legger merke til den nei -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2012 #20 Skrevet 29. juli 2012 Takk! Hahah, jeg går og ser ned på magen min hele tiden om den synes. Sikkert ikke så veldig mange andre som legger merke til den nei -TS Anonym poster: e9faa2fad1f7e7acc8a85a0ba1886247
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå