Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 5 som vil bestille oss en sydentur. Vi har bare vært i syden en gang, så er ganske grønne på området...

Hvilken charter selskap er det beste? Vi har lyst å reise til Egypt eller Gran Canaria. Noen som har en bra plass å anbefale? Minstemann er 5, og eldste 15.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt både Apollo, Ving og Star Tour og er veldig fornøyd med Star Tour. Går alltid smertefritt.

Skrevet

StarTour er vår favoritt også

Skrevet

Den ene gangen vi har vært i syden, så reiste vi med nazar. Veldig fornøyd med dei, men dei har bare reiser til Tyrkia. Kanskje satse på star tour denne gangen då, er jo kjent og stort ;)

Skrevet

Har reist med star tour, ving, apollo og detur. Har ikke noe å utsette på noen av dem. Det jeg pleier å se etter er først hotellene dit jeg vil og deretter utflukter. Så ser jeg på flytider da jeg helst prøver å unngå midt på natten flyvninger selv om det noen ganger blir alternativet.

Selv om jeg bare har gode erfaringer med dem alle så ender jeg veldig ofte opp med star tour. Tror det er fordi jeg synes de har best utfluktsprogram.

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med Ving og Star Tour. Apollo er også helt greie, men liker førstnevnte aller best. Reiser med Tyrkiareiser i oktober.

Anbefaler ikke Detur, de var en skikkelig nedtur å reise med.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Er mest fornøyd med Star Tour. Selvom jeg har jobbet i Apollo - de kan jeg anbefale når det gjelder reiser til Hellas.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en familie på 5 som vil bestille oss en sydentur. Vi har bare vært i syden en gang, så er ganske grønne på området...

Hvilken charter selskap er det beste? Vi har lyst å reise til Egypt eller Gran Canaria. Noen som har en bra plass å anbefale? Minstemann er 5, og eldste 15.

Har reist med alle som finns snart. Har hatt lite med de å gjort. Får jeg et bra hotell, så går ferien som smurt iansett. Jeg drar ikke på utflukter med selskapet,men på egenhånd.

Ved klager, så er de lle like. prøver å vri seg unna....bla bla

Anonym poster: da34a333d280cd12dcee895191961352

Skrevet

Du sparer mye på å reise med rutefly og bestille hotell selv.

Vi reiste med Star Tour i fjor og maten på all inclusive var møkk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...