Tari Skrevet 15. februar 2004 #1 Del Skrevet 15. februar 2004 Søsteren min har begynt å spørre meg litt om utdrikningslaget. Ikke om hva som skal gjøres da, for det skal jo være litt hemmelig, men om hvem som skal være med. Selv ønsker jeg bare søstrene mine, søsteren til samboeren + noen venninner. Samboeren mener jeg burde be alle damene som blir invitert i bryllupet...Fordi det ble gjort i de siste bryllupet vi var i. Hva er vanlig og hva gjør dere? Tror ikke utdrikningslaget blir like festlig om alle skulle komme, og bør man invitere de som man har blitt invitert til selv? (Selv om jeg ikke kunne komme..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 15. februar 2004 #2 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg ville invitert nærmeste familie og venner jeg... Ikke alle damene i bryllupet, tenk om det var 25-50 damer der da! :o Mitt utdrikningslag håper jeg vi blir maks 10 i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2004 He he, det blir ikke 50 damer... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. februar 2004 #4 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg vil også bare ha med mine to søstre og nære venninner. Kunne ikke falle meg inn at alle damene i bryllupet skulle komme. Jeg har da ikke så god kontakt med damene på hans side, som for eksempel kameraters ektefeller ol. Nei lite og intimt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2004 Det samme tenker jeg, det blir litt unaturlig tror jeg å invitere de "andre" damene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Gjør som du vil og ikke som samboeren din vil. Det er din dag den dagen og han kan bestemme hvem han vil ha i sitt. Kos deg med dine søstre og nære venninner denne dagen med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har satt opp en liste som min forlover skal få snart, hvor det bare står min søster og mine nærmeste venninner. Jeg synes det holder jeg, som det ble nevnt, hans kameraters ektefeller/samboere kjenner jeg ikke så godt så de blir da ikke skrevet opp... Det er slik jeg vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 I mitt tilfelle ville alle damene i bryllupet bety minst førti stykker noe som er heeeeeelt uaktuellt..... Dess færre dess bedre syns jeg..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 15. februar 2004 Gjør som du vil og ikke som samboeren din vil. Det er din dag den dagen og han kan bestemme hvem han vil ha i sitt. Kos deg med dine søstre og nære venninner denne dagen med god samvittighet. Det hadde jeg uansett tenkt til å gjøre.. Jeg bare lurte på hva som var vanlig, for jeg syns egentlig det var en absurd ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Har satt opp en liste til min forlover hvor det er 9 navn og det er mer enn nok. Det er mine nærmeste venninner og noen andre ser jeg ikke som aktuelle kandidater til å være med i mitt utdrikninslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror alle kollegaene mine vil være med. :o forloveren min kjenner de, så det ordner nok hun pp i slik som hun vil. Utenom de har jeg en liste på 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har laget en liste til forlovern min der ha jeg tatt med alle mine venner som kommer i bryllupet,og kusine til sambo,hun er kjempe ålreit.. Men jeg har feks ikke bedt søstera til sambo,vi er for forskjellig og hun bor i bergen,og heller ikke bedt alle kusiner som bor utenfor oslo.. 12 stk har jeg på lista mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #13 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg har heller ikke min eneste kusine på lista mi, burde jeg det kanskje? Har veldig lite kontakt med henne egentlig, og hun kjenner ingen av mine vener. Det hadde vel kanskje vært hyggelig allikevel. :klø: må tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. februar 2004 #14 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg syns man kan be de man føler for jeg...Jeg har heller ikke noe kontakt med mine kusiner,og jeg ber de jeg har kontakt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 15. februar 2004 #15 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi blir bare 6 personer, bare de nermeste. Men vi skal på Danmarkstur, dette ble arrangert for noen dager siden og vi drar på lørdag, derfor var det noen som ikke kunne. Ellers hadde vi blitt ca 10 stk. Takk og pris kunne alle de som står meg aller nermest, så jeg gleder meg masse, tror vi kommer til og få det kjempekult. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. februar 2004 #16 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror faktisk jeg får to utdrikkingslag, jeg... :o Et "offisielt" som forloveren står for, sikkert hjemme i Trondheim med gode gamle venninner, søstra mi og sånt. Og i går spurte ei god venninne her i Bodø om ikke vennene her i byen kunne få lov til å gjøre noe også. Kunne vel ikke si nei til det? :somebody loves me-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. februar 2004 #17 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror nok det bare blir mine nærmeste venninner, men jeg har ikke snakket med forloveren min ennå om det..Men jeg har hvertfall ikke lyst til at det skal være så kjempe mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 15. februar 2004 #18 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er ikke sikkert det blir noe sånt på meg da min forlover bo langt oppe i nord og resten av vennene mine er spredt utover det ganske land. Dessuten er fire av mine beste venner menn og attpåtil min kjæres beste venner så å feire utdrikningslag samtidig hadde jo ikke gått ann... Men jeg håper jeg kanskje kan ta med både min kjære og de vennene vi har her i Trondheijm ut på en 4restaurant bare et par uker før og kose oss skikkelig da... Er nok for meg. Jeg har ikke noe til overs for sånne dummeutbruden-utdrikningslag uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2004 #19 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg håper å samle fire av mine beste venninner hos meg i Skottland. Hadde vært deilig å dra på spa og så gå ut og spise. Men dette må jo diskuteres med forlover først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 #20 Del Skrevet 15. februar 2004 Nei utdritningslag vil vi ikke ha det er jeg enig i, tror faktisk jeg hadde gått hjem hvis det ble for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå