AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Har hørt at det gir større seksuell nytelse om man blir "kvalt" enten med tau, belte, pose over hodet... Stemmer det, dere som evt. har erfart det? Anonym poster: 93a8b68cd6cf89e915e0519f624fa623
Gjest Sakone Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Er det en ting jeg holder meg langt unna så er det kveling. Det kan føre til fatale konsekvenser fort som bare det. 3
For the ladies Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 En som døde på nabo skolen jeg gikk på som følge av dette... Ikke noe du prøver uten å ha 100% kontroll, noe som skal godt gjøres å ha i tillegg til at det ikke er sunt for kroppen/hjernen. 2
Arlandria Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Kvelelek når under sex er vel mest vanlig gjort med hendene. Det er alltid masse advarsler om å bruke pose over hodet eller belte/tau. Så det er nok noe de absolutt færreste gjør. IKKE trygt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Er det en ting jeg holder meg langt unna så er det kveling. Det kan føre til fatale konsekvenser fort som bare det. Gjelder dette med vanlig kveling og? Når må gutten stoppe før det er farlig? Anonym poster: c44df66366fd79ab123dc993d0dd23ff
Lady Stardust Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Kvelning innebærer ALLTID en risiko, uansett hvor erfaren og trygg man er i gamet. Jeg har prøvd lett kvelning, men tør ikke gå så langt som å blokkere pulsårene. En ting er mangel på oksygen i en KORT periode, en annen ting er mangel på blodtilførsel til hjernen. Uansett, ikke noe som anbefales, da skader kan skje uansett hvor forsiktig man er. Finnes så veldig mange andre måter å oppnå nytelse på. 3
Heisenberg Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Jeg liker at samboeren "kveler" meg med en hånd ( han har sinnsvakt store hender) når han dominerer meg. Men belte, pose osv ville jeg ikke prøvd. Til det er risikoen for stor.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #9 Skrevet 29. juli 2012 hånden går greit. det er digg men hadde ikke prøvd noe annet. Anonym poster: b199e9cbf7ac8ec6c635cd9dee8a2bc9
Gjest Bandit Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Jeg var med ei som gjerne ville bli kvalt mens vi hadde oss, men jeg nektet å bruke noe annet enn hånda rundt halsen hennes. Hun hadde ekstremt sterke orgasmer da.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #11 Skrevet 30. juli 2012 Sex skal være godt, ikke farlig. Anonym poster: 266786511f1cbf76f4121efb0054b61b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #12 Skrevet 30. juli 2012 Hva er poenget? Anonym poster: 195cd53f706a27ae94660a99ad75a0ad
Klatt Skrevet 30. juli 2012 #13 Skrevet 30. juli 2012 Hva er poenget? Anonym poster: 195cd53f706a27ae94660a99ad75a0ad Følelsen av å bli totalt dominert, antar jeg. At partneren "eier deg".
Gjest Katten. Skrevet 30. juli 2012 #14 Skrevet 30. juli 2012 Først litt info om hvorfor kveling utøves. Rent fysisk skjer det to ting som gir nytelse: - Man reduserer muligheten til å trekke luft ned i lungene - Blodtilførselen til hjernen blir redusert Ved direkte reduksjon i muligheten til å innta oksygen, så oppfatter kroppen det som en trussel. Kroppen blir dermed mye mer årvåken for hva som skjer, da den vil være best mulig egnet til å takle trusselen. Dette betyr at nytelsen gjerne blir forsterket i forhold til normalt. Author George Shuman (om erotic asphyxiation) describes the effect as such, "When the brain is deprived of oxygen, it induces a lucid, semi-hallucinogenic state called hypoxia. Combined with orgasm, the rush is said to be no less powerful than cocaine, and highly addictive." Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Erotic_asphyxiation Den rene effekten av kveling alene har vært nok til å skape orgasme hos mennesker, noe man har sett flere ganger når menn har blitt henrettet ved henging. Innenfor det psykiske er det veldig relatert til dominanse. Det å gi seg hundre prosent hen, eller å føle at all makt er tatt fra deg - appåtil makten over ditt eget liv. I tillegg den generelle følelsen av forbudt og farlig. Du har også de som bare liker følelsen av å besvime. Personlig har jeg en del erfaring rundt dette. Alt fra kun lett berøring for å etablere dominanse og gjøre det litt tyngre å puste, til tilfeller hvor motparten har vært hakket unna å besvime. Har selv opplevd å blitt kvelt under sex. Orgasmene har en tendens til å bli utrolig mye sterkere, og de fleste gjør noe lignende helt ubevisst. Prøv å se om du selv endrer pustemønsteret ditt når du nærmere deg orgasme. De fleste bruker faktisk å holde pusten, som skaper en lignende effekt i miniatyr. For å avslutte: Aldri gjør det alene. Gjør det kun med en du stoler på. Start i det minste og finn hverandres grenser. Sikkerhet er det viktigste av alt. Aldri bruk noe som ikke kan fjernes i løpet av ett sekund, og aldri bruk knuter. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #15 Skrevet 30. juli 2012 Er det bare jeg som tenker at dette må være en form for selvskading? Selvskading med hjelp fra en annen person da men. Anonym poster: 195cd53f706a27ae94660a99ad75a0ad 2
Gjest Katten. Skrevet 30. juli 2012 #16 Skrevet 30. juli 2012 Hva med spanking, pisking, la neglene klore litt under sex, langvarig hard penetrering - det er alle ting som forårsaker skader på kroppen. Personlig finner jeg det mye mer skadelig å nekte sine seksuelle lyster (innenfor lovens grenser).
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #17 Skrevet 30. juli 2012 men hva om man besvimer? hva skjer da? er det livtruende? (tenker med kveling med hånd) Kjæresten min vil at vi skal ha mer dominerende sex, og vi har begynt så smått med kveling, og jeg liker det er det ikke, men det skjer på ett punkt at jeg får litt panikk når jeg ikke får puste... hvordan kan det løses? Anonym poster: c44df66366fd79ab123dc993d0dd23ff
Gjest Katten. Skrevet 30. juli 2012 #18 Skrevet 30. juli 2012 Man skal faktisk ta hardt i, eller treffe meget hardt på konkrete blodårer for at motparten skal besvime. Ved bruk av f.eks. et mykt og godt skjerf, som kan tøyes en del, så kan jeg faktisk bruke alle kreftene mine til å stramme, uten at motparten besvimer før etter godt over ett minutt. Trykket fordeles såpass godt, samt tøyeligheten i skjerfet. Med en hånd kan man få motparten til å besvime i løpet av sekunder, fordi en kan kutte blodtilførselen til hjernen helt. Det 'tryggeste' - som gjerne også er mest ubehagelig - er rent trykk på luftrøret. Da tar det lang tid og mye kraft for man besvimer. Det er en risiko forbundet med å ta den helt til man besvimer, da man faktisk besvimer grunnet manglende oksygen til hjernen. Om det skjer, er det viktig at man umiddelbart fjerner hindringen for oksygen. I utgangspunktet er det bare noen få meget interesserte som tar den så langt som besvimelse, og overhodet ikke noe jeg anbefaler.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #19 Skrevet 30. juli 2012 Først litt info om hvorfor kveling utøves. Rent fysisk skjer det to ting som gir nytelse: - Man reduserer muligheten til å trekke luft ned i lungene - Blodtilførselen til hjernen blir redusert Ved direkte reduksjon i muligheten til å innta oksygen, så oppfatter kroppen det som en trussel. Kroppen blir dermed mye mer årvåken for hva som skjer, da den vil være best mulig egnet til å takle trusselen. Dette betyr at nytelsen gjerne blir forsterket i forhold til normalt. Author George Shuman (om erotic asphyxiation) describes the effect as such, "When the brain is deprived of oxygen, it induces a lucid, semi-hallucinogenic state called hypoxia. Combined with orgasm, the rush is said to be no less powerful than cocaine, and highly addictive." Kilde: http://en.wikipedia....ic_asphyxiation Den rene effekten av kveling alene har vært nok til å skape orgasme hos mennesker, noe man har sett flere ganger når menn har blitt henrettet ved henging. Innenfor det psykiske er det veldig relatert til dominanse. Det å gi seg hundre prosent hen, eller å føle at all makt er tatt fra deg - appåtil makten over ditt eget liv. I tillegg den generelle følelsen av forbudt og farlig. Du har også de som bare liker følelsen av å besvime. Personlig har jeg en del erfaring rundt dette. Alt fra kun lett berøring for å etablere dominanse og gjøre det litt tyngre å puste, til tilfeller hvor motparten har vært hakket unna å besvime. Har selv opplevd å blitt kvelt under sex. Orgasmene har en tendens til å bli utrolig mye sterkere, og de fleste gjør noe lignende helt ubevisst. Prøv å se om du selv endrer pustemønsteret ditt når du nærmere deg orgasme. De fleste bruker faktisk å holde pusten, som skaper en lignende effekt i miniatyr. For å avslutte: Aldri gjør det alene. Gjør det kun med en du stoler på. Start i det minste og finn hverandres grenser. Sikkerhet er det viktigste av alt. Aldri bruk noe som ikke kan fjernes i løpet av ett sekund, og aldri bruk knuter. Jeg syns man skal la vær å gjøre det i det hele tatt jeg. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #20 Skrevet 30. juli 2012 Hva med spanking, pisking, la neglene klore litt under sex, langvarig hard penetrering - det er alle ting som forårsaker skader på kroppen. Personlig finner jeg det mye mer skadelig å nekte sine seksuelle lyster (innenfor lovens grenser). Men du risikerer ikke å dø av det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå