AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Jeg har type. Jeg har hatt det i 6 mnd nå, og det er ingen ord som kan beskrive hvor mye jeg elsker han. Jeg elsker å kysse han, men det går bare ikke i offentligheten. Jeg har ei venninne som nettopp har fått seg en type, og de kliner hele tiden uansett hvor de befinner seg. Av en eller annen grunn klarer ikke jeg dette med min. Jeg synes det er veldig vanskelig å liksom kysse han ute, mens det er andre folk der. Ikke fordi at jeg bryr meg om dem, men fordi jeg synes det er ekkelt. Det samme gjelder når jeg og typen min er i et rom med gode venner. Selv om de ikke har noe i mot det, så klarer jeg ikke å kysse han. På den andre siden føler jeg det samme om andre par. Når de kliner i vei på bussholderplassen, vedsiden av meg og på bussen får jeg frysninger fordi jeg synes det rett og slett er ekkelt. Samme skjer når venninnen min bombarderer kjæresten sin med kyss. Jeg lurer på om jeg i det hele tatt er normal som har det slik. Det er iallefall plagsomt for kjæresten min. Og er det noe jeg kan gjøre for å bli "normal" og bli kvitt denne "sperren"? Anonym poster: 28108cfc099d5c8dc985fad12a4fc6bd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Jeg er ganske lik, men jeg ser ikke på det som et problem. Jeg liker ikke å kysse i offentligheten, og ser ingen grunn til å kysse i offentligheten. Det er ikke noe jeg gidder å jobbe med, da jeg ikke har et behov, og jeg liker heller ikke å se andre kline i offentligheten. Anonym poster: 52ae3db497b376ff932b43881b3b9982
Eirasi Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Er likedan selv. Kan holde hender, sitte i armkrok o.l. av og til, men klarer ikke mer intimitet i offentlighet. Syns ikke det passer seg og misliker at andre gjør det.
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Jeg var sammen med en gutt, og jeg kunne jeg ikke fordra at han kysset meg eller holdt meg i handa i all offentlighet. Nå er jeg sammen med en annen gutt og jeg elsker at han kysser meg og viser med hele seg at det er oss. Selv ute på gaten, på trikken, alle steder vi er.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Jeg er glad for at jeg ikke er alene om det :') Jeg hadde egentlig aldri et problem med dette før typen min begynte å klage over det, og venninnen min begynte å kline med fyren sin uansett hvor vi tre var. Anonym poster: 28108cfc099d5c8dc985fad12a4fc6bd
Cathrine88 Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Dere skulle vært på samme buss som meg. Det satt et par på nærmere 80 år og råklinte hele den halvtimes lange bussturen. Det var flere som kom med høylydte kommentarer og noen lagde lyder som om de kasta opp. Jeg håper jeg bryr meg lite lite om hva andre folk tenker når/hvis jeg blir så gammel.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Jeg var sammen med en gutt, og jeg kunne jeg ikke fordra at han kysset meg eller holdt meg i handa i all offentlighet. Nå er jeg sammen med en annen gutt og jeg elsker at han kysser meg og viser med hele seg at det er oss. Selv ute på gaten, på trikken, alle steder vi er. Så du mener at det avhenger av hvem vi er sammen med? Anonym poster: 28108cfc099d5c8dc985fad12a4fc6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå