Gå til innhold

Date venninne av eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gira på en som også virker gira på meg. Har lagt henne til på Facebook. og ser at hun er venninne med eksen min. Ikke bestevenninner, sier hun, men de har litt kontakt. Må jeg bare glemme henne da?

Anonym poster: da6db4687b5f2a176cf38e820914e722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UngMann1986

Hvis de bare er bekjente, og ikke veldig nære venner som treffes ofte, så burde det vel være greit med en date, og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilket forhold du hadde med eksen din og hvor lenge siden det ble slutt. Hvis jeg og min samboer hadde slått opp en dag, og en venninne av meg hadde begynt å date han, hadde jeg kuttet det vennskapet med en gang. Han er min første store kjærlighet, og jeg ville uansett ha hatt veldig sterke minner om tiden vår sammen.

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest November

Om de er bare bekjente, så kjør på!

Du kan jo høre med hun jenta som du vil date, hva hun synes om situasjonen?

Kunne aldri datet noen i byen min om jeg skulle holdt meg unna alle som kjente eksene mine, det er det jo alle som gjør på denne lille plassen... men heldigvis så er ikke alle bestevenner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med jenta du er interessert i hva hun tenker. Jeg er selv sammen med en som tidligere har vært sammen med en venninne av meg, og det har ikke vært et problem fra noen kant :smilbla: Det spørs jo selvfølgelig hvordan forholdet mellom deg og eksen var og hvordan det ble slutt. Har du fortsatt kontakt med eksen din?

Anonym poster: 60fb372e99ac5c37d5937247c8be7820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninner av eksen er stort sett no go, men om de ikke er så mye sammen og hun vil date deg, så er det vel bare å kjøre på. Hun kommer til å få kjeft hun også, om eksen din reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...