AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Velger å poste som anonym nå. Jeg har ganske nylig fått diagnosen narkolepsi og lurer på om noen vet om interesseorganisasjon/brukerorganisasjon/likemannsarbeid innen denne sykdommen? Den er jeg en sjelden sykdom og jeg kjenner ingen som har den og skulle gjerne kommet i kontakt med andre narkoleptikere. Er medlem av Søvnforeningen og en FB-gruppe for narkoleptikere, men føler ikke jeg får helt det jeg er ute etter noen av de stedene. Anonym poster: 8983b16bf81aeea81c2e28ae344f232b
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Hahaha. Unnskyld meg,men jeg så bare for meg møtene til Søvnforeningen. Ser for meg at de som holder foredrag og sånn plutselig bare sovner , pluss at en del av tilhørerne sitter og snorker...
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hahaha. Unnskyld meg,men jeg så bare for meg møtene til Søvnforeningen. Ser for meg at de som holder foredrag og sånn plutselig bare sovner , pluss at en del av tilhørerne sitter og snorker... Narkolepsi er virkelig ingen sykdom å le av. Heller ikke andre søvnsykdommer, forøvrig. Kan du ikke holde drittsnakket ditt for deg selv? Aner du egentlig hva en slik lidelse kan ha å si for, ja, livet til den som blir rammet? -- TS: Jeg har vel ikke akkurat svaret på det du lurer på, men kanskje du kan ta kontakt med det nasjonale kompetansesenteret for narkolepsi? Mulig de vet om det finnes noe likemannsarbeid og slikt. http://www.nasjkomp.no/ Anonym poster: b2d007dd17f6bde89596146d931d6e0d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Kontakt Torshov kompetansesenter, der har de kunnskap om narkolepsi Anonym poster: f4eb16875ff72e78df20c28d8383315e
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Narkolepsi er virkelig ingen sykdom å le av. Heller ikke andre søvnsykdommer, forøvrig. Kan du ikke holde drittsnakket ditt for deg selv? Aner du egentlig hva en slik lidelse kan ha å si for, ja, livet til den som blir rammet? -- TS: Jeg har vel ikke akkurat svaret på det du lurer på, men kanskje du kan ta kontakt med det nasjonale kompetansesenteret for narkolepsi? Mulig de vet om det finnes noe likemannsarbeid og slikt. http://www.nasjkomp.no/ Anonym poster: b2d007dd17f6bde89596146d931d6e0d Må du henge meg bare fordi jeg prøvde å være litt gøyal?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå