Gå til innhold

Tisse i munnen hans

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ts, har du tissa på'n? :popcorn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho: genial settning.

Skrevet (endret)

:hoho: genial settning.

Takker og bukker ;)

Endret av First price
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller vært den som pisset enn den som ble pisset på.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde heller vært den som pisset enn den som ble pisset på.

Definitivt.

Å tisse på noen er sikkert helt greit, så fort man kommer over gå-på-do-mens-noen-ser-på-sperren.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det kunne vært verre. Fyren kunne ha bedt om kaviar i stedet...

Anonym poster: 0de95f6f883666f05759c0ebb24a9b57

AnonymBruker
Skrevet

Har fått meg ny kjæreste for ikke så lenge siden, og en gang vi snakket om fantasier fortalte han meg at hans er å bli tisset i munnen på. Vi har ikke snakket om det noe mer, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg syns om det. Jeg har jo lyst til å gjøre det for hans skyld, men ikke hvis jeg har mye i mot det selv. Og jeg vet ikke om jeg har det.

Et problem for meg er vel egentlig at jeg ikke klarer å se for meg i hvilken situasjon det skulle skje, altså logistikken. Er det noen her som har gjort det/har lignende fantasier e.l.?

Anonym poster: 44fda7d7560f6eda987accb88e37cfbb

Dette er jeg også glad i. Har også hatt flere jenter som tenner veldig på å tisse i munnen min. Før trodde jeg det var helt uvanlig, men når jeg spørr venner og kjente (både jenter og gutter) er det mange som har vært borti dette.

Ble tisse i munnen og sugd samtidig en gang. Skikkelig deilig, syns jeg da :)<br /><br /> Anonym poster: a4aa405d87dfa5a0519aa7173f5059ac

Skrevet

Er typen din Bear Grylls?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner typen din veldig godt for å si det slik ... :herremann:

Skrevet

Litt overrasket over at det er så mange umodne folk her..

• Liker 3
Skrevet

Tja... Det er med dette som med alt annet. Det må snakkes om.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jepp! Og gikk fint, jeg sto oppreist i dusjen, mens han satt foran. Han syntes ikke det smakte noe godt da, og har (heldigvis?) ikke noe stort behov for å gjøre det igjen. Det var mindre kleint enn jeg forventet, men det var fordi vi allerede var i det litt lekne humøret (og det var dagen vi skulle feire bursdagen hans), men jeg fniste likevel som en fjortis.

Det var i utgangspunktet en litt klein og ellers likegyldig opplevelse for meg, men han satte veldig pris på det, så jeg er allikevel glad for at vi fikk gjort det.

• Liker 1
Skrevet

Vi bare gjorde det uten å snakke noe mer om det på forhånd. Og det funka fint for oss, for vi stoler veldig på hverandre. Og jeg er ikke så glad i å snakke om følelser og sex og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...