AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Hei, gutt 22 her Nå har jeg hatt partner i ca 3 år, å vi stor trives ilag. Alt står på sitt beste vil jeg si, eneste sexen som aldri har vært der JEG ønsker. Men slikt kan man jo aldri få ? Vi har sex rundt 4-5 ganger i uken, litt mer om jeg gjør en MEGA innsats, så blir det vel like mye som jeg selv vil.. Men det er ikke like enkelt hver gang ^^ 4-5 ganger i uken er jo ganske normalt, men så er vel jeg mer "unormal" etter som at jeg føler et behov før 1-2 ganger om dagen, alt etter humør og hva som skjer i hverdagen da. Så sexen har alltid vært noe jeg har hatt store ønsker om MER sex. Å her er eneste valget, partner bytte.. Men det er uaktuelt! Elsker jenta før den hun er å slik hun er, bare mitt behov før akkurat sex ikke blir dekket fult ut. Så nu i det siste, så har jeg hatt mye våte drømmer om andre jenter.. Aldri noe om min partner. I natt drømte jeg om sex med en av hennes venninner, selv om jeg ikke har noe ønske om å ha det med denne jenten.. Drømt om andre jenter også, selv jenter jeg ikke kjenner, å venninner av min partner, til tross før at jeg ikke vil ha sex med disse i starten av.. Synes dette er merkelig, å lurer på hva grunnen til dette kan være ? Har hatt slike drømmer i de 3-4 siste månedene, ikke hver dag, men minst en gang i uken.. Som sagt, så har jeg intet ønske om å "bytte" henne ut med noen andre. Kan det være at jeg blir frustret, selv om jeg ikke tenger over det, så går dette utover drømmene.. ? Må si jeg lurer på mye rart, men skjønner ikke dette.. Må vel nevne, at jeg også har begynt å få et ekstra øye før en av venninna til partneren min, å ellers begynt å se mye på andre jenter, mer enn jeg burde.. Skriveleif var på besøk, desverre. Mvh gutt 22. Anonym poster: 03448318bd6f9d169f0b8e88e1f3adb7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Sånne drømmer er helt normalt. Behøver ikke bety noe. MEN sex 4-5ganger i uka og fortsatt er du ikke tilfreds? Det er over gjennomsnittet. Jeg har tidligere vært i et forhold med en som hadde behov for 2-3 ganger om dagen og det ødela forholdet. Jeg følte det var sånn at jeg måtte enn at jeg hadde lyst. Syns du skal være fornøyd jeg. Er mer i livet enn bare sex. Ta deg en runk<br /><br /> Anonym poster: 7855756a84e013a256ed1e2ca121f6da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå