twix Skrevet 29. juli 2012 #1 Skrevet 29. juli 2012 Noen som har erfaring med akupunktur? Jeg har litt problemer med bekken/ hofteområdet på den ene siden. Jeg går til kiroprator, Har vært det snart 14 ganger. Han sa jeg hadde låst bekkenet. Kjennes helst ut som stramme / ømme muskler i dette området. Plages spesielt når jeg skal sove. Men nå den siste tiden har jeg vært der bare en gang i måneden og jeg føler ikke han han hjelpe meg mere. Føler han bare holder på meg nå. Det hjalp meg igrunnen bare i begynnelsen når det var på sitt værste Så tenkte avbestille denne timen jeg har fått etter ferien også har jeg betillt time hos akupuntur, men nå er jeg så i tvil om det blir bortkastet penger...?
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Gå til en naprapat som også setter nåler eller en manuell terapeut som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Jeg har VELDIG gode erfaringer med akupunktur for min ryggskade. Anonym poster: 77c20cf0c5772df2a1aac1e6683f881d
Myosotis Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Min mor har veldig god erfaring mer akupunktur. Det var ikke alt det funket så bra på, men øresus, nakke, rygg og en del andre ting funket det ganske bra på. Hun har litt av det du har. Stramme/spente muskler etc. Har selv prøvd akupunktur for tinnitus, men kan ikke si det virket noe særlig. Tok 3 timer, men skulle kanskje tatt noen timer til... men så er det kanskje ikke så mye å gjøre når flimmerhårene allerede er ødelagt.
Gjest Offensive Pie Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Jeg har litt blandede erfaringer med akupunktur. De gangene jeg virkelig har mistet stemmen, har akupunktur vært en mirakelkur. Jeg fikk imidlertid dessverre ikke samme gode utbytte av det når jeg sleit med nakken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå