Gå til innhold

ICSI forsøk

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg er igjennom mitt første icsi forsøk og er redd for å gjøre noe feil.

Jeg begynte på sprayen den 24 januar og har hatt noe bivirkninger av den (trøtthet, hodepine og hetetokter).

Jeg begynte på sprøyte den 11 februar og har kjent svie en gang ellers merker jeg ingen ting.

Kan noen fortelle meg hvordan de hadde det?

Jeg er redd for at jeg har gjort noe feil,slik at jeg ikke har fått riktig dose og er klar til ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trulselinemor!

Du kan nok bare slappe av, du har nok gjort alt riktig.

Men jeg husker følelsen :Nikke:

Jeg begynte på spray 6 januar, hadde det ikke noe godt i uke 2 på spray :kvalm: ,hetetokter og hodepine.

Da jeg begynte på sprøyter 22 januar gikk disse bivirkningene heldigvis bort :hoppe:

Hadde ingen bivirkninger på sprøytene, bortsett fra følelsen av å være litt oppblåst, men det kom helt på slutten. Hadde UL 29 jan og var helt sikker på at de ikke ville se noen egg, men så feil kan man ta.....så kjempefint ut. Gikk 2 ekstra dager på sprøyte og satt eggløsningssprøyta den 31.jan,

hadde egguttak 2 feb og tok ut 12 egg :danse: da jeg ringte laben neste dag var det 7 som var modne nok for ICSI og 5 var blitt befruktet :hoppe:

Så 5 feb fikk jeg satt inn 2 flotte egg! Dessverre var ikke de 3 som var igjen av så god kvalitet, så de ble ikke fryst ned :-(

Så har ventetiden vært veldig lang, men i morgen(16 feb) skal jeg ta blodprøven.......og heldigvis får jeg svaret samme dag, er kjempe spent!!

Skal krysse fingrene for deg Trulselinemor, så får du nok masse fine egg på UL :hoppe:

Lykke til, klem Håpefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått svar på blodprøven, Håpefull??

Vi har nettopp sendt inn søknad om ICSI (pga nedsatt sædkvalitet) og håper å høre fra Rikshospitalet snart!

Hvor lenge måtte dere vente til dere hørte noe/behandlingen startet? Hvordan synes dere prosessen har vært??? Mye bivirkninger, fri fra jobben etc.?

Krysser fingrene for dere!

30++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...