Gå til innhold

Føler meg skitten!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg er svært glad i og han betyr veldig mye for meg. Han er drømmekjæresten min og jeg er en heldig jente som har han.

Men jeg sliter med min seksuelle fantasi. Jeg tenner på eldre menn, altså eldre skitne menn. Jeg tenner ikke på kroppen deres, men det faktum at de vil nyte en slank og pen ungjente som meg.

Virker kanskje som jeg ikke får nok oppmerksomhet fra gutter, men det er ikke derfor heller. Jeg får det.

Jeg og kjæresten min har også et bra sexliv, savner ikke noe. Men jeg får bare den ekle følelsen av å ha dårlig samvittighet når jeg fantaserer. Tanken på å vise seg på webcam til eldre menn frister også. Ikke det at jeg har planer om det, for jeg er alt for glad i kjæresten min til det.

Jeg har aldri fortalt om mine fantasier til kjæresten min, og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Kan dere ikke pakke inn i hodet mitt at jeg ikke har noen grunn til å ha dårlig samvittighet, og at en fantasi er nettopp kun en fantasi uansett hvor ille den måtte være? ....

Dette plager meg virkelig

Anonym poster: d74403b64f1700932a043854e686607b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Fantasier er fantasier, og ikke nødvendigvis noe du ønsker og håper skal skje i virkeligheten. Det finnes en tråd her på kg om de sykeste fantasiene de har hatt, og der står det faktisk om mange som har fantasert om dyr, og pedofili, når de er på sitt kåteste. Å fantasere om skitne menn osv blir ganske uskyldig i forhold til det ;)

Skrevet

Fantasier er helt ok. Om du vil dele dem med partneren eller ikke er opp til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...