Gå til innhold

Hvorden


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! :) Når dere jenter tenker på den perfekte manne kropp, hva ser dere for dere da? Hadde vert fint om dere kunne beskrive det på en god måte, ikke slik som "høy og mørk", om dere forstår. Bilder hadde også være fint :) Spør kun av ren nysgjerrighet.

Anonym poster: cec11b81b5bd64a0b785fd035d680cc8

Videoannonse
Annonse
Gjest foremma
Skrevet

kjære deg, dette er en dårlig idè om du vil ha bekreftelse på at du selv er fin.

Skrevet

Den perfekte kroppen avhenger av hodet som sitter på toppen av den og dets innhold.

Skrevet (endret)

.....

Endret av annono
Skrevet

Den perfekte kroppen avhenger av hodet som sitter på toppen av den og dets innhold.

og den kroppen er gjerne hårete :-)

men ja hvordan den ser ut utenpå teller ikke om innholdet i hodet (og hjertet) er råttent

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket at hver person jeg har likt eller vært forelska i har hatt perfekte kropper, og det er fordi de sitter på akkurat den personen.

Mannekropper er digge uanset, så lenge de ser sunne og friske ut. ;) og litt skittne!

Anonym poster: 475ca26103613f2edbca8f395e4d2ba4

AnonymBruker
Skrevet

kjære deg, dette er en dårlig idè om du vil ha bekreftelse på at du selv er fin.

Hvorfor det? I got new for you honey! Langt flere gutter er nærmere idealet enn hva kvinner er i kroppen. Det er en mye bedre treningskultur blant gutter enn blant jenter. De fleste gutter klarer å finne en god balanse mellom kosthold og trening og har det ekstra som må til for å få til de repetisjonene som må til for idealkroppen. Kvinneidealet er enkelt. slank med former. Former av muskler, ikke fett. Hvorfor så få av dere klarer det skjønner jeg ikke. De små musklene dere trenger å lage krever nesten ingen innsats og er oppstrammere. Alt av fett legger seg rundt rumpe/lår som gjør at med moderat og greit trening og et helt normalt norsk husmansskosthold er lett å oppnå og selv om dere skulle ha litt valker rundt rumpen og lårene vil dere enkelt utvikle smashing overkropper. så har vi gutteidealet. Ikke må man bare ha lav fettprosent på rundt 6- 8, men et massivt volum på muskler som hvertfall må investeres to år med hard styrke og strengt kosthold for å oppnå. Likevel klarer flere gutter å nå dette idealet til tross for at det krever mer innsats over lengere tid. En jente og gutt med gjevn fettprosent i forhold til kjønn - der vil jenten lett kunne forme kroppen sin bedre enn gutten fordi fette legger seg rundt rumpe og lår, mens gutten vil slite med en stor midje som sjuler muskler og ikke minst gir han en stygg form midt i sentrum av kroppen som vises godt.

Men til tross for mye hardere mål og forutstninger klarer de fleste gutter å nå en decent fysikk. At ts har six pack og litt muskelbulk er ikke usansynlig så han treffer nok godt i forhold til idealet uansett. Han er gutt. Det er noe anderledes med dere jenter som er alt for late og lite målrettede i forhold til idealet. Dere vil ha godteriet skjønner dere, som dere ikke klarer å motstå.

Ts, drømmekroppen til en hver jente er en gutt på minst over 180, med minst 80 kg ren musklatur på veldig lav fettprosent. Dessto nærmere du er swatchnegger dessto bedre. Ikke er det bare en drømmekropp, men nærmest et krav. dette vil til og med dvaske utrente jenter ha. I tillegg kommer utdanningsnivå og økonmi og en tøflete ersonlighet som føyer seg perfetk etter dem som du samtidig må sjule, hvis ikke vil du bli avslørt som tøffelen de egentlig vil ha. Lykke til.

Anonym poster: fa5de5e2a244d7b77796de53e0aad37f

  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Alcide i True Blood har veldig drømmekropp, men jeg forventer ikke at den vanlige mannen i gata skal se slik ut.

Skrevet

Drømmemannen ser omtrent ut som David Tennant. Joe Gilgun, Sam Riley, Matthew Gray Gubler og Joseph Gordon-Levitt er heller ikke vonde å se på.

Skrevet

David er min!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? I got new for you honey! Langt flere gutter er nærmere idealet enn hva kvinner er i kroppen. Det er en mye bedre treningskultur blant gutter enn blant jenter. De fleste gutter klarer å finne en god balanse mellom kosthold og trening og har det ekstra som må til for å få til de repetisjonene som må til for idealkroppen. Kvinneidealet er enkelt. slank med former. Former av muskler, ikke fett. Hvorfor så få av dere klarer det skjønner jeg ikke. De små musklene dere trenger å lage krever nesten ingen innsats og er oppstrammere. Alt av fett legger seg rundt rumpe/lår som gjør at med moderat og greit trening og et helt normalt norsk husmansskosthold er lett å oppnå og selv om dere skulle ha litt valker rundt rumpen og lårene vil dere enkelt utvikle smashing overkropper. så har vi gutteidealet. Ikke må man bare ha lav fettprosent på rundt 6- 8, men et massivt volum på muskler som hvertfall må investeres to år med hard styrke og strengt kosthold for å oppnå. Likevel klarer flere gutter å nå dette idealet til tross for at det krever mer innsats over lengere tid. En jente og gutt med gjevn fettprosent i forhold til kjønn - der vil jenten lett kunne forme kroppen sin bedre enn gutten fordi fette legger seg rundt rumpe og lår, mens gutten vil slite med en stor midje som sjuler muskler og ikke minst gir han en stygg form midt i sentrum av kroppen som vises godt.

Men til tross for mye hardere mål og forutstninger klarer de fleste gutter å nå en decent fysikk. At ts har six pack og litt muskelbulk er ikke usansynlig så han treffer nok godt i forhold til idealet uansett. Han er gutt. Det er noe anderledes med dere jenter som er alt for late og lite målrettede i forhold til idealet. Dere vil ha godteriet skjønner dere, som dere ikke klarer å motstå.

Ts, drømmekroppen til en hver jente er en gutt på minst over 180, med minst 80 kg ren musklatur på veldig lav fettprosent. Dessto nærmere du er swatchnegger dessto bedre. Ikke er det bare en drømmekropp, men nærmest et krav. dette vil til og med dvaske utrente jenter ha. I tillegg kommer utdanningsnivå og økonmi og en tøflete ersonlighet som føyer seg perfetk etter dem som du samtidig må sjule, hvis ikke vil du bli avslørt som tøffelen de egentlig vil ha. Lykke til.

Anonym poster: fa5de5e2a244d7b77796de53e0aad37f

Etter din standard har jeg nok drømmekroppen, men aldri i verden om jeg ville blitt sammen med en hjerne som deg :hoho:<br /><br /> Anonym poster: e4a8ce149d8ba154d9613c5a4c333471

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? I got new for you honey! Langt flere gutter er nærmere idealet enn hva kvinner er i kroppen. (...)

Dessto nærmere du er swatchnegger dessto bedre. Ikke er det bare en drømmekropp, men nærmest et krav. dette vil til og med dvaske utrente jenter ha. I tillegg kommer utdanningsnivå og økonmi og en tøflete ersonlighet som føyer seg perfetk etter dem som du samtidig må sjule, hvis ikke vil du bli avslørt som tøffelen de egentlig vil ha. Lykke til.

Anonym poster: fa5de5e2a244d7b77796de53e0aad37f

Womenwomen: Hold kjeft'a!

Anonym poster: 0f85b005230318e39077f6a42d1e99f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...