Gjest Swag Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Hei! Jeg skal ha mamma og mannen hennes på middag hjemme hos meg nå på mandag, og lurer på om dere har noen tips til hva jeg kan lage? Helst ikke noe veldig komplisert, er ikke verdensmester i matlaging for å si det sånn Er middels god, bare ikke så veldig kreativ. Nå skal det sies at de ikke forventer så veldig mye, eneste kravet er at det IKKE inneholder svinekjøtt (muslimsk mann). Jeg selv er veldig glad i kyllingfilet, grillet kylling, marinert kylling, alt som har med kylling å gjøre kort sagt, og er ganske flink til å lage kylling. Veldig mye kylling i setningen her. Noen som har noen tips? Kan jo også være retter der det brukes svinekjøtt, som går ann å bruke kylling feks i stedet:)
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Denne er god : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24814 pleier bytte ut pestoen med aspargestopper+den må stekes lenger enn 15 minutter i min ovn. Lages med fløtegratinerte poteter eller potetmos og valgfrie grønnsaker(evt.salat)
Gjest Violetta Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Hva med gourmetkylling med poteter og grønnsaker? Og gjerne en god saus... Vanskelig å gå feil med gourmetkylling.
Haribo Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Hva med kyllingsuppe?Vist du ser på Coop.no å søker på kyllingsuppe med eplejuice finner du en fantastisk oppskrift,fått masse skryt for den!
Gjest Swag Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Takk for tips! Etter å ha snakket med mamma, så ønsket kjæresten hennes at jeg skulle lage mine "berømte" nachos, så blir nok det enkelt og greit, og ikke så dyrt for en fattig student haha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå