Gå til innhold

mensen? blødning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei :)

jeg er en jente som hadde mensen for 2,5 uker siden. å i dag fikk jeg noe blødning. går ikkje på p-piller heller. er det noen så vett hva det er? er det noe gale? er ganske bekymret. håper på svar! :)

Anonym poster: 3026927b2328e8871645d75ee1569b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som du har en eggløsningsblødning, kanskje? Jeg har hatt det et par ganger, den kommer (selvsagt) i forbindelse med eggløsning, midt i syklusen hvis du har syklus på ca 28 dager. har du lengre syklus vil den komme litt over midten av syklusen, før med kortere (fordi eggløsning er omtrent 14 dager før neste mens). Har hørt at man er ekstra fruktbar om man får eggløsningsblødning, men aner ikke om det stemmer ;) Ellers kan man ha gjennombrudsblødninger av andre årsaker også, f.eks festeblødning som kan oppstå når et befruktet egg fester seg (antagelig ikke det i ditt tilfelle ettersom det bare er 2,5 uke siden mens). Er veldig mye som er normalt når det kommer til blødninger, men det kan i noen tilfeller være tegn på sykdom, så om du er bekymret tar du en telefon til legen din :)

Skrevet

tusen takk for svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...