Gå til innhold

miraaa`s vei til en slankere hverdag!

Miraaa

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Danes

Jeg synes også dette med kosten føles tungvint og vanskelig noen ganger. Det begynner å hjelpe nå, men jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i det. Jeg har ikke gått ned veldig mye i vekt heller, prøver nok og feiler litt på det, men nå begynner det å ta form. Cluet for min del er mer grønt og frukt, rene råvarer i stedet fortørrvarer/ferdigmat, og variasjon :)

Stå på! Det går seg til etter hvert :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også dette med kosten føles tungvint og vanskelig noen ganger. Det begynner å hjelpe nå, men jeg har brukt mye tid på å sette meg inn i det. Jeg har ikke gått ned veldig mye i vekt heller, prøver nok og feiler litt på det, men nå begynner det å ta form. Cluet for min del er mer grønt og frukt, rene råvarer i stedet fortørrvarer/ferdigmat, og variasjon :)

Stå på! Det går seg til etter hvert :)

Ja, man må sette seg godt i det, og det tar tid! Jeg også har sluttet totalt med ferdig mat. Var på butikken med sambo som ville ha god morgen yoghurt, gjett om jeg nekta :fnise: Er ikke lov og ha det hos oss lenger! hahaha.

Har nettopp lastet ned en app som heter shape up! kaloriteller. Tenkte jeg skulle notere ned hva jeg spiser der, den viser jo kalorier, hvor mye du kan spise og hvor mye kalori under/overskudd du har for dagen. Genialt. Du skriver selvfølgelig vekt, høyde og dagens trening også.

Siden jeg har vært litt syk har det ikke vært noe trening siden onsdag. Var altfor dårlig, skulle egentlig blitt hjemme den onsdagen og droppet spinningen, jeg hadde kanskje ikke blitt så dårlig da. MenMen. Det blir trening imorgen!

Idag har jeg spist salat, nutrilett sjokobar, egg med grov brød, knekkebrød med lett pålegg og poteter, kylling og masse masse salat! Så har spist ganske bra.

Ukens treningsplan:

Tirsdag:

Cardio + styrke mage/rygg/hofter

Onsdag:

Cardio (spinning) + styrke lår/rumpe

Torsdag:

Cardio + styrke armer/bryst

Fredag:

Gåtur

Lørdag/søndag

Treningsfri

Kanskje en tur på søndag?

Endret av Miraaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det trening. God og svett! Merket at jeg var litt tung i kroppen etter å ha vært syk men gikk greit likevel. Powerwalking 30 min og styrke 30 min. kort, men veldig, veldig effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg heier på deg! Jeg starta som lat og endte som sprek, så det er definitivt mulig!

Det krever mye å bestemme seg for å snu livsstilen, jeg syns du er flink! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...