Miraaa Skrevet 28. juli 2012 #1 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) slank ja, det er det lenge siden noen har sagt jeg er. Er 169 cm og veier ca. 90 kg. Skal veie meg på mandag og mandager skal være min veiedag. Vil ned til 65 kg, slik som jeg var for 4 år siden For å kunne gå ned så mye trenger jeg viljestyrke, motivasjon og disiplin, noe jeg føler at jeg har nå Denne dagboken vil jeg ha kun for å kunne gå tilbake å se utviklingen og gleder meg til den dagen jeg kan se tilbake og bare smile med et slankere ansikt Blir selvfølgelig glad hvis noen skriver noe motiverende til meg Miraaa Vektnedgang uke 1: + 600 gr = 91,8 uke 2: Endret 6. august 2012 av Miraaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musekatt Skrevet 28. juli 2012 #2 Del Skrevet 28. juli 2012 Dette klarer du! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2012 Dette klarer du! Heier på deg! Dette skal jeg klare Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2012 Det blir ikke noe særlig trening på treningssenter før på torsdag pga. travel hverdag, men noen turer ute og omveier til jobben skal det nok bli . Er flink til å spise ofte og sunt, føler meg ikke sulten uansett om jeg spiser mye mindre enn det jeg vanligvis gjør. Dagens trening: Vasking av leilighet! Gardiner, gulv og vinduer Noen som har noe tips om hvordan man trener styrke på en oversiktlig og effektiv måte gjennom uka? jeg sykler og jogger en del så kondisjonstreningen er grei men vet liksom aldri hvordan jeg skal trene styrke. Hvilke kroppsdeler kan trenes sammen? hvis jeg trener 3 ganger i uke, hvordan skal jeg fordele de ulike muskelgruppene i tre? håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 29. juli 2012 #5 Del Skrevet 29. juli 2012 Vil følge med her jeg Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2012 Vil følge med her jeg Lykke til takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 29. juli 2012 #7 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg vil gjerne slå følge med deg på veien hvis jeg kan det:) Jeg ser du trener på studio,kan du ikke be om veiledningstime? De pleier og ha en gratis med i medlemskapet;) har de ikke det så bare be om råd;) Dette kommer du til å klare og godt jobba med rein leilighet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg vil gjerne slå følge med deg på veien hvis jeg kan det:) Jeg ser du trener på studio,kan du ikke be om veiledningstime? De pleier og ha en gratis med i medlemskapet;) har de ikke det så bare be om råd;) Dette kommer du til å klare og godt jobba med rein leilighet;) Selvfølgelig kan du det Ja jeg tenkte jeg skal spørre der på torsdag, bare litt tips og råd så skjer det nok noe framskritt. Har en gammel venninne som "følger med" på meg, hun kan mye om dette med kosthold og trening. Hun mener jeg i første omgang skal trene lett styrke før cardio, også skal hun lage en treningsplan for meg. Dette blir bra Idag var jeg veldig flink med hva jeg putta i meg men siden det plutselig kom besøk på middag før jeg i det hele tatt hadde lagd middag måtte jeg lage noe kjapt. Og da ble det Toro kyllinggryte med matfløte og ris og salat ved siden av Spiste ganske lite, tok mest av salaten men ble liksom litt dårlig av det, fikk altså dårlig samvittighet. Synes jo egentlig at jeg ikke trenger å få det, så flink som jeg har vært Full disiplin fra og med imorgen Klarte fint å holde meg unna potetgull og salte nøtter da Veide meg idag og vekta viste på morgenen: 91,2 Jeg må virkelig se lavere tall på mandag for motivasjon, det vanskeligse med slanking er jo nettopp å holde på motivasjonen. Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 30. juli 2012 #9 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg heier på deg! :D Dette skal vi klare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 31. juli 2012 #10 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg heier også!! Dette skal vi klare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Danes Skrevet 31. juli 2012 #11 Del Skrevet 31. juli 2012 Så bra du er i gang! Det er nemlig det aller verste - å begynne! Min filosofi er å ikke ha dårlig samvittighet for spising, det ender med sprekk før eller siden (det var filosofien... praksis er noe annet ). Utskeielser innimellom er ikke det som velter lasset likevel, det er hverdagsspisingen Jeg har kjøpt meg noen lette manualer som jeg kjører en runde på etter å ha gjort litt pilates hjemme, for eksempel, eller når jeg har gått en tur i løypa, bare for å få med skuldre og armer. Sidehev, biceps, triceps + over hodet. Har du anledning til å gå en del? I så fall anbefaler jeg varmt å bruke staver. Man får dem sammenleggbare, superenkelt å ta med seg, og godt å få i gang sirkulasjonen i øvre del av ryggen. Jeg vet ikke hva du jobber med, men jeg er kontormenneske og kjenner det ikke gjør kroppen min noen tjenester å sitte foran PC hele dagen Hvis du vil trene 3 g/u styrke, kan du f.eks. ta bein og rumpe en dag, mage/rygg en dag og skuldre/armer en dag. Men du kan i grunnen mix&match som det passer ift hva slags kardio du gjør. Om du sykler tar du overkropp, om du går stavgang tar du rumpe/lår osv bare for å få brukt hele kroppen. Noen foretrekker å gjøre det motsatt; kjøre fullt på en del av kroppen dag og en annen den andre dagen, men jeg tror dette er for dem som er blodseriøse med tunge vekter og avanserte ting - der er jeg ganske langt unna, for min del! Bare et forslag men du har jo god hjelp i din venninne! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 31. juli 2012 #12 Del Skrevet 31. juli 2012 Her vil jeg også følge med! Dette klarer du! :D P.S. Det er ofte letter å se fremgang om du bruker målebånd, da som vi "alle vet" at muskler veier mer enn fett=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg heier på deg! :D Dette skal vi klare! Dette skal vi klare ja!=) Jeg heier også!! Dette skal vi klare:) hehe, ja!=) Så bra du er i gang! Det er nemlig det aller verste - å begynne! Min filosofi er å ikke ha dårlig samvittighet for spising, det ender med sprekk før eller siden (det var filosofien... praksis er noe annet ). Utskeielser innimellom er ikke det som velter lasset likevel, det er hverdagsspisingen Jeg har kjøpt meg noen lette manualer som jeg kjører en runde på etter å ha gjort litt pilates hjemme, for eksempel, eller når jeg har gått en tur i løypa, bare for å få med skuldre og armer. Sidehev, biceps, triceps + over hodet. Har du anledning til å gå en del? I så fall anbefaler jeg varmt å bruke staver. Man får dem sammenleggbare, superenkelt å ta med seg, og godt å få i gang sirkulasjonen i øvre del av ryggen. Jeg vet ikke hva du jobber med, men jeg er kontormenneske og kjenner det ikke gjør kroppen min noen tjenester å sitte foran PC hele dagen Hvis du vil trene 3 g/u styrke, kan du f.eks. ta bein og rumpe en dag, mage/rygg en dag og skuldre/armer en dag. Men du kan i grunnen mix&match som det passer ift hva slags kardio du gjør. Om du sykler tar du overkropp, om du går stavgang tar du rumpe/lår osv bare for å få brukt hele kroppen. Noen foretrekker å gjøre det motsatt; kjøre fullt på en del av kroppen dag og en annen den andre dagen, men jeg tror dette er for dem som er blodseriøse med tunge vekter og avanserte ting - der er jeg ganske langt unna, for min del! Bare et forslag men du har jo god hjelp i din venninne! Lykke til! Hei:) 1000 takk for litt info. Jeg jobber selv i kontor og merker man trenger å bevege på seg etter jobb. Netsen slitsomt å sitte foran pc hele dag ja. Snart begynner jeg på skole der det er likedan Idag har jeg spist mye sunt. Gått mye på gulrøtter og frukt som plomme, nektarin og 2 bananer. Eneste jeg gjorde feil var 1 kaffe med melk og sukker (fra automat) og litt for mye lett majones på brødskiven. Skulle droppe majonesen men fikk så lyst Jaja, jeg syns fortsatt jeg er flink, denne gangen ser det ut som om jeg kan klare det Gleder meg til å kunne trene litt snart. Har vært veldig lite bevegelse, Idag kom jeg hjem og var å sliten at jeg måtte legge meg 2 timer. Torsdag folkens, da begynner Miraaa på trening for fullt!! :trene: :trene: :trene: :trene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Imorgen begynner jeg med 30 days shred forressten! Dette er planen: Onsdag: 30 ds Torsdag: treningssenter med tredemølle + mage/rygg Fredag: 30 ds + en lang gåtur med en venninne Lørdag: hviledag Søndag: treningssenter med cardio og rumpe/lår Mandag er veiedag Med en så travel hverdag som jeg har tror jeg det er fort gjort og ikke fullføre en plan men skal prøve så godt jeg kan. Ser ikke dette greit ut? Egentlig så skal jeg ta mage/rygg, Lår/rumpe og armer/bryst i løpet av en uke men siden dette er en halv uke dropper jeg armer/bryst, så begynner jeg med det først neste uke. God kveld alle sammen Endret 1. august 2012 av Miraaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 2. august 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 2. august 2012 Onsdag: 30 ds Torsdag: treningssenter med tredemølle + mage/rygg Fredag: 30 ds + en lang gåtur med en venninne Lørdag: hviledag Søndag: treningssenter med cardio og rumpe/lår Mandag er veiedag Det jeg har strøket over = utført kostholdet går på mye grønt, lett pålegg, knekkebrød og rug brød. Mye egg og frukt også! gleder meg litt til mandag, da er det veiedag. Håper det er litt mindre tall, så blir jeg enda mer motivert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 3. august 2012 Forfatter #16 Del Skrevet 3. august 2012 idag ble det tur ute på hele 3 timer Venninna sa i fra i siste liten at hun ikke kunne bli med likevel og da sambo så at jeg ble litt deppa pga det sa han seg villig til å bli med Ble en deilig og svett tur gitt=) 30ds var jeg for sliten til å ta idag men i stedet for hviledag tror jeg at jeg skal klare å få en økt imorgen tidlig, er så gira god natt folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 4. august 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 4. august 2012 fikk ikke til dag 2 av 30ds idag=( Kostholdet har vært helt fint, bortsett fra kaffe latte med hel melk Var ute på cafee med venninner og de hadde kun helmelk. Men ellers har det gått på frukt og knekkebrød idag. Dagens trening var husvask Så litt bevegelse har det vært. Imorgen er det rumpe/lår og cardio trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 5. august 2012 #18 Del Skrevet 5. august 2012 Syns du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 5. august 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Onsdag: 30 ds Torsdag: treningssenter med tredemølle + mage/rygg Fredag: 30 ds + en lang gåtur med en venninne --> 3 timer Lørdag: hviledag --> husvask Søndag: treningssenter med cardio og rumpe/lår Mandag er veiedag Har gått fint dette? Ble ikke noe treningssenter idag siden det stengte tidlig og jeg hadde altfor mye å gjøre, men dag 2-level 1 av 30ds skal snart gjennomføres! Ny plan uke 32: Mandag: Jobb og besøke mormor, kanskje en god gåtur fra henne hjem til meg på kvelden? Tirsdag: 30 ds dag 3/level 1 Styrke- armer/bryst Onsdag: Styrke- rumpe/lår + cardio Torsdag: Styrke - mage/rygg + cardio (spinning 1 time) Fredag: Hviledag, evt en tur------> Ble en 2 timers tur!! Lørdag: 30ds dag 4/level 1 Søndag: Hviledag? Ser ikke dette bra ut? SKAL fullføre det. Det kan bli noe forandringer på dagene, altså rekkefølgen og hvilke dager jeg gjonnomfører det men jeg skal gjennom det! Lykke til, til meg Endret 10. august 2012 av Miraaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 5. august 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 5. august 2012 Syns du er flink jeg takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå