AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Noen som har landet på Gatwick flyplass i London ? Må man ta toget inn til byen, eller går det undergrund der? Anonym poster: 4944a2a19bfcae328ddc3a25e2eef35c
Gjest Solsmil Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 (endret) nei, det går ikke undergrunn der. men du MÅ selvsagt ikke ta tog, du står jo fritt til å velge om du vil ta taxi liksom... det er forøvrig grunnen til at jeg alltid velger sas når jeg skal til london. De få kronene jeg evt sparer med å reise med norwegian til gatwick (hvis jeg sparer noe i det heletatt) tar jeg fort igjen med tanke på prisene tube vs tog inn til london og tilbake igjen. Endret 28. juli 2012 av Solsmil
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Anbefaler Gatwick Express, veldig bra og effektivt. Det går også vanlige rutetog der, de har jeg ikke testet, men det skal være mer trangt om plassen og ta noe mer tid. Anonym poster: b2acb3ca5610f473e27333c47acb8803
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 Ok, takk for svar! Er førstegangsreisende, og ikke så flink i dette. Har prøvd å finne ut priser på togene derfra, men uten hell. Noen som vil gi link? Anonym poster: 4944a2a19bfcae328ddc3a25e2eef35c
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Du bruker vår venn google: London + railway + station.
Anglofil Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Du kan også ta buss. Her er prisene på Gatwick Express. Mvh Yvonne 1
*Ariel* Skrevet 28. juli 2012 #8 Skrevet 28. juli 2012 Du kan ta Southern Railway inn til Victoria Station. Mye billigere enn ekspressen, og tar bare noen minutter lenger tid. Når du tar toget inn, så gjelder også billettene på t-banen den dagen. Det gjelder alle selskap (bare sånn til ekstra info)
Kjetil E Skrevet 28. juli 2012 #9 Skrevet 28. juli 2012 Anbefaler Gatwick Express, veldig bra og effektivt. Det går også vanlige rutetog der, de har jeg ikke testet, men det skal være mer trangt om plassen og ta noe mer tid. Anonym poster: b2acb3ca5610f473e27333c47acb8803 Har tatt lokalen flere ganger til og fra Gatwick, helt kurant plass. Og ikke så mye lenger tid. Forøvrig spørs litt hvilket du tar.
Nilma Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Du kan ta Southern Railway inn til Victoria Station. Mye billigere enn ekspressen, og tar bare noen minutter lenger tid. Når du tar toget inn, så gjelder også billettene på t-banen den dagen. Det gjelder alle selskap (bare sånn til ekstra info) Har tatt lokalen flere ganger til og fra Gatwick, helt kurant plass. Og ikke så mye lenger tid. Forøvrig spørs litt hvilket du tar. Helt enig, jeg har aldri opplevd noe plassproblem på rutetoget (Southern), og den tidsforskjellen jeg ofte hører nevnt er på maks 5 minutter. Om du velger å reise med rutetog vil jeg anbefale å forhåndsbestille billetter på nett; om du er ute i god tid er det som regel veldig mye rimeligere. Se her for litt mer info. Endret 30. juli 2012 av Nilma
Mermaid Blues Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Om du skal reise med Gatwick Express (flytog) lønner det seg ofte å bestille på nett på forhånd, kan fort spare rundt 25% på billetten. Du får et referansenummer som du taster inn på billettautomaten (står ved billettluka til toget om jeg husker rett, de er lette å finne) og så kommer billetten ut. Tur/retur er naturlig nok også mye billigere enn to enkeltreiser, om du skal tilbake til Gatwick
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå