Gå til innhold

Problemer med avføring.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blodig avføring (rødt blod, litt slim i blandt, ikke inni selve avføringen, men rundt den) - hatt små mengder i rundt 1 år (har 2 små utvendige hemorider, trodde det var de som blødde litt), men det har blitt mer blod den siste tiden - spesielt etter at jeg gikk på stikkpiller mot innvendige hemorider i tilfelle det var grunnen til at jeg blødde.

Alltid løs avføring i begynnelsen, litt mer solid på slutten av tømmingen.Om jeg tørker før jeg er ferdig (i begynnelsen), så blir papiret rødt/rødbrunt og litt utvannet/blandet med klart slim.

Meget luftfylt, fiser masse når jeg skal tømme meg (høres ut som et trompetorkester, alltid like festlig om jeg må på toalettet på jobb).

Vondt i magen før og under avføring, roer seg når jeg er ferdig tømt.

Må på do for å tømme tanken mange ganger for dagen.

Noen som har vært borti lignende? Jeg skal naturligvis til lege, men fastlegen er på ferie og jeg vil ikke til turnuskandidatene (danske og jeg forstår ikke et kvekk dansk).

Anonym poster: fc02907e88757b0c0b31a0c14254574d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

irritabel tyktarm med skjult forstoppelse kombinert med hemoroider men du skal tjekkes nb de danske vikarer trenger ikke vere turnuskandidater....håber du finner en løsning

Skrevet

Danske leger over hele linja her om sommeren og bedre leger skal man lete lenge etter, grundige og de tar deg på alvor. Språkproblemene er de klar over og snakker deretter så de skal bli forstått.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke det at det har noe med saken, men alle danske leger er ikke fantastisk flinke. Det varierer like mye som alt annet. Har opplevd å bli tatt mye bedre vare på av en norsk lege enn en dansk på legevakten f.eks.

Anonym poster: 0dd07bee65a7d3fff768d7d8ed442285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...