Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om jenter med muskler?

Personlig syns jeg ikke det er noe fint med markerte muskler. Det ser selvfølgelig dritbra ut å være "fit", men med en gang jenter har en god og synlig sixpack eller store "bolearmer" gulper jeg litt i munnen..

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns rett og slett ikke det er noe særlig fint..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Har du vurdert å oppsøke lege for å få hjelp med den ufrivillige gulpingen?:klo:

• Liker 18
Skrevet

Personlig liker jeg dette bilde veldig godt. personlig liker jeg Gro Hammerseng godt også. Riktig deilig synes jeg faktisk hun er, både hun og magen.

Ts, ikke trykk på bilde med mindre du har tatt nyco eller noe annet som funker på sure oppstøtt og gulping

post-59332-0-02953200-1343456311_thumb.j

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er flott at noen kvinner makter å trene opp kroppen og bli sterke. Det er pent å være tonet, men det er kansje ikke like pent å ha store muskler, som blir litt mannlig. Men jeg ser opp til mennesker som er sterke og godt trent. Heller det enn å være helt slappis, som meg hehe. :)

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg synes det er kult med kvinner med muskler.

• Liker 4
Skrevet

Hadde jeg vært ungkar så hadde jeg ikke latt meg be to ganger for å beføle hu skidama.

Marit Bjørgen..?

• Liker 1
Skrevet

Syns personlig ikke at for mye muskler er noe pent. Jeg blir derimot ekstremt inspirert om jeg ser jenter som har pene definerte muskler, men som ikke ser overtrente ut. Jeg liker å se jenter som har et avslappet forhold til trening og kosthold, og som det ikke oser testosteron av.

Men hver sin smak

Skrevet

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, og jeg har jo noe definerte muskler. Syntes det er helt greit. Grunnet det jeg driver med på fritida så kan jeg ikke gå helt uten muskler.

Syntes forøvrig jenter med muskler er :hjerter_rundt:

• Liker 2
Gjest stram_fitte
Skrevet

Jenter med bra fittemuskler synes jeg er greit

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener mye og tung styrke, og har såpass markerte muskler at det blir kommentert stort sett hver gang jeg viser meg i noe kortermet. Av menn har jeg utelukkende fått positive kommentarer. De eneste som har noe negativt oppgulp er faktisk andre kvinnfolk ;) Og du kan jo gjette hvor mye jeg bryr meg om det...

Jeg synes musklene mine er fine, og jeg er kjempestolt av dem. Jeg trener og løfter for å bli sterk, og som jente er det faktisk veldig vanskelig å bygge muskler! Så jeg viser musklene mine frem med stolthet. De er beviset på at jeg jobber hardt.

Anonym poster: 7de6d04a4ff35ab5452dca4790c62fbe

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes det kan være nokså fint med litt markerte muskler. Ikke overdefinerte, store som gjør at det ser ut som man lever og ånder for muskelbygging. Svakt definerte er kjempefine i min mening :)

• Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Trent er pent, synlige/markerte muskler er ikke på kvinner.

Femininitet lenge leve.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Hva er forskjellen på trent/tonet/muskuløs/definert osv?

Vis gjerne med bilder. Jeg skjønner at Bjørgen er muskuløs da, men alt det andre vil jeg gjerne ha definert.

• Liker 2
Skrevet

Hot, ei dame uten definisjon er ikke ei trent/veltrent dame etter min mening. Men ei som er markert med litt definisjon, og kansje litt biff og er bare frekt. Men så er nok jeg litt over gjennomsnittet interessert i muskler og definisjon.

Ingenting som er frekkere enn ei pen dame som plutslig drar frem en 6pack =) Men kjenner ikke mange som deler min smak i forhold til damer med muskler.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg synes det er fint med definerte muskler på jenter jeg! Blir supermotivert til trening av å se bilder av godt trente jenter :D men jeg er milevis unna et slikt utseende selv da... det blir bare i drømmene mine :P

Gjest *Maja*
Skrevet

Definert er pent synes jeg. Men synes ikke boledamer er særlig attraktivt, ei heller bolemenn, men det jo som med alt annet: smak og behag.

Jeg synes atletiske kropper er pent.

• Liker 1
Skrevet

definerte muskler er fint og man kan helt fint være feminin til tross for definerte muskler... Men det finnes en grense og jeg synes ikke det er pent lenger når det blir for stort, da mister man fort den kvinnelige fasongen og det er bare stygt...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...