Gå til innhold

Det finnes en partner for alle

Fremhevede innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Er dere enige i den påstanden om at det finnes en partner for alle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

Skrevet

Det spørs vel hva man er villig til å inngå kompsomiss på det vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest nijan
Skrevet

joda, det finnes nok noen der ute for alle.. :) . 7 milliarder mennesker i verden en eller annen må passe for deg ;)

• Liker 2
Gjest Reza08
Skrevet

joda, det finnes nok noen der ute for alle.. :) . 7 milliarder mennesker i verden en eller annen må passe for deg ;)

He-he, ja må satse på det :gratulerer:

Skrevet

Tja.. Jeg tror mer på at det finnes MINST en partner for alle, men for de fleste finnes det vel egentlig flere som er rett, handler bare om å treffe rett person til rett tid..

• Liker 1
Skrevet

Ja

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er bare et spørsmål om man finner denne partneren.

• Liker 1
Skrevet

Nei, eller snarere jo, men sjansene for å finne ham/henne er tydeligvis dårlige for en del av oss.

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

tror det finnes mange mange partere som passer en person.

Skrevet

Ja, det er som flere sier her; det store problemet er å treffe en som man passer i sammen med til rett sted og rett tid.

Personlig har jeg hatt en egen evne til å treffe på de som er opptatt. Og det er liksom ikke så veldig konstruktivt i lengden, har det vist seg.

Gjest puffy
Skrevet

Ja, tatt i betraktning at man må være tilpasningsdyktig være villig til å inngå kompromisser.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror det kommer an på hvor lyst man har på en partner. Noen er veldig avhengig av å ha en kjæreste og jeg tror de er mer lempelige på kravene. Dermed finner de lettere noen som er bra nok.

I tillegg finnes det jo mange som lever i forhold der ting ikke fungerer optimalt, men som fortsatt blir i forholdet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det kommer an på hvor lyst man har på en partner. Noen er veldig avhengig av å ha en kjæreste og jeg tror de er mer lempelige på kravene. Dermed finner de lettere noen som er bra nok.

I tillegg finnes det jo mange som lever i forhold der ting ikke fungerer optimalt, men som fortsatt blir i forholdet.

Det er alltid lettere å ikke gjøre noe, ja.

Om det så er å bli i et dårlig forhold, eller å forbli singel.

Skrevet

Ja det tror jeg, minst en! Det gjelder bare å treffe de rette personene til rett tid i livet :)

Skrevet

Jeg tror det er mange som kan være "den rette", men riktig innstilling og vilje og evne til å inngå kompromisser er avgjørende for at det skal fungere.

Å møte hverandre på riktig tid og sted i livet er vel også viktig.

Gjest Leopard
Skrevet

Jeg er av den oppfatning at det finnes flere som passer for en, så at det finnes en partner for andre, det tror jeg så absolutt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...