loopy Skrevet 27. juli 2012 #1 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg trenger meg ny bil, men vet ikke hvilken. Nå har jeg en volvo 940, men den begynner å bli veldig gammel og slitt. Jeg vil ha en 4/5dørs, bensin, manuellt gir. Lavt bensin forbruk. Her jeg bor så er det veldig mange bakker, så vil også at bilen skal vær god på vinterføret og komme seg opp snødekte/glatte bakker. Har også barn, så kan ikke være veldig lite baggasjerom. Er det noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 27. juli 2012 #2 Del Skrevet 27. juli 2012 Har du budsjett grense? biler jeg varmt kan anbefalle er: Volvo V70 / xc60 Ford Focus Skoda Octavia/superb Dette er biler jeg og folk jeg kjenner har god erfaring med, gode å kjøre, gjerrig på drivstoff, kan fåes fra en akseptabel pris, til ganske dyrt. Noen av bilene kan mann få med 4x4 om mann ønsker det. Anbefaller deg å ta en tur rundt til forhandlere, og se på ulike biler, sjekk også litt på nettet når du har funnet en bil, se i forhold til bruks tester, vanlige feil, verditap osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Presis Skrevet 27. juli 2012 #3 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Porsche Panamera og Porsche Cayenne er bra biler. Uten å gi oss et budsjett å arbeide med, så er det vanskelig å komme med anbefalinger. Endret 27. juli 2012 av Presis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 29. juli 2012 #4 Del Skrevet 29. juli 2012 Subaru om du vil ha noe som drar på vinterføre og vil ha bensin (som jeg forsåvidt selv anbefaler også). Er svært få firhjulstrekkere tilgjengelig i Norge uten Diesel. Skoda octavia leveres muligens med 4x4 og TFSI bensinmotor. Isåfall ville jeg anbefalt å se på de også. Men ja, budsjett er man nødt til å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå