Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten om GHD eller sånne svindyre .. vurdere å kjøpe en fra Braun og blir nok til å gjøre det om ikke det komme noe bedre inn her .. Min som jeg har nå er dårlig som dritt så tar mere enn gjerne imot tips :)

Anonym poster: 898225c6ac77f64f4050fd739f5ff94d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye vil du bruke da? Jeg ville kjøpt GHD på feelunique.com, der er den mye billigere og de refunderer momsen.

Limer inn en lenke til en annen tråd fra i går:

http://forum.kvinneg...howtopic=677622

Anonym poster: 456b2e3360e3a297ca053785f02e4ec1

Skrevet

GHD er best. Det er dyrt, men er verdt de pengene, da har du en fantastisk rettetang i mange år. Jeg kjøpte min for 4år siden, funker som bare det fortsatt. Råder deg ikke til å kjøpe noen andre, for de er ikke bra, sliter på håret og resulatet er ikke fint.

Skrevet

Enig med AB over her, bestill på www.feelunique.com og få refundert! Jeg bestilte GHD gold max styler, betalte ca. 1100,-. Da jeg hentet den på postkontoret måtte jeg betale rundt 500 på grunn av toll og slik, men var ikke verre enn at jeg tok bilde av kvitteringa og sendte til Feelunique. Jeg fikk pengene på konto, og en ny GHD kom på den relativt nette sum av 1100 :-)

Skrevet

Jeg kjøpte min GDH-tang i England for omlag 8 år siden og den er fortsatt like bra. Vet at det ikke var svaret du var ute etter ettersom du etterspør en litt rimeligere en. Mulig den finnes til en ok pris på nettet som noen over her nevner. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har denne og er veldig fornøyd! Har aldri forsøkt GHD, men så fornøyd som jeg er med denne kan jeg virkelig ikke se for meg hvor mye bedre GHD kan være. Men jeg bruker den i hovedsak kun til å rette håret, selv om den brukes til å krølle med også. Mulig GHD hadde vært enklere å bruke til å krølle med :)

• Liker 1
Skrevet

GHD er best. Det er dyrt, men er verdt de pengene, da har du en fantastisk rettetang i mange år. Jeg kjøpte min for 4år siden, funker som bare det fortsatt. Råder deg ikke til å kjøpe noen andre, for de er ikke bra, sliter på håret og resulatet er ikke fint.

Mener du virkelig at GHD er det eneste merket som finnes som er bra, ikke sliter på håret og gir bra resultat?

• Liker 1
Gjest Borghild
Skrevet

Ghd uten tvil! Kosta meg 2200 spenn, men det er den pinadø verdt!

Gjest Borghild
Skrevet

Ghd uten tvil! Kosta meg 2200 spenn, men det er den pinadø verdt!

Skrevet

Jeg har også GHD.

Når jeg er hos venner, og låner deres tang, kjenner jeg hvor god GHD'en egentlig er!

Skrevet

Jeg har GHD og synes også at de er veldig bra! :D

Gjest grapefrukt
Skrevet

Jeg har prøvd mye, og ghd'en min er definitivt den beste jeg har prøvd - men den sliter selvsagt på håret den og, det finnes ingen rettetang som ikke gjør det.

Skrevet

Enig med de fleste over her. Håret mitt er ganske tykt og jeg bruker derfor GHD IV Salon Styler. Har prøvd rettetang fra mange merker, men ingen av dem har hittil klart å måle seg med GHD.

Skrevet

Beklager om jeg kupper tråden, men bare lurer på hvorfor GHD er så mye bedre? Hvordan merker dere forskjell?

Gjest Marsvinet
Skrevet

GHD. Ingen over. Ingen ved siden av. Har hatt mitt i 3 år nå!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd flere ulike merker opp gjennom årene, men sverger nå til min ghd. Selv om den koster mer gir den et fantastisk resultat og den holder seg like fin i mange år (i motsetning til en del billigmerker som går i stykker eller mister effekten) <br /><br /> Anonym poster: be4ddb88dcc2c4198fea481f8da0dcdb

Skrevet

Det er vel bedre å investere i en dyr en som varer i mange år, enn å kjøpe en billig (og kanskje dårligere) som ikke varer like lenge. Jeg har GHD Midnight Collection, der jeg fikk med både føner og rettetang til 1800 kroner, tror jeg det var! Fungerer kjempebra, håret er ferdig rettet på null komma niks! Også kan en jo lage krøller og bølger i tillegg om man kan teknikker for det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts vil jo ikke ha en svindyr en. Har en fra Braun selv til 800 kr. Hatt den i vel 3 år nå og den retter og krøller helt etter forventningene. Ser ikke noe forskjell på den kontra de frisører bruker i håret mitt.

Anonym poster: 270f51f9b1cc88bae0ce48c8e6572e95

Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig, men den desidert beste er Corioliss rettetangen! Jeg syns den er mye bedre enn GHD sine, OG den er rimeligere. Kjøpte min i London til 800 NOK. Litt usikker på hvilke frisørsalonger som selger disse, men det kan man sikkert finne ut ved å søke litt på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...