Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en god rettetang, som ikke koster skjorta. Ca. pris 1000 kr? Vil gjerne ha mulighet til å regulere tempratur. Har dere noen å anbefale, å isåfall en nettside som den kan bestilles på? Men har aldri hatt rettetang før, så vet ikke hva som er bra :)

tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp GHD på feelunique.com.

De refunderer momsen. Ta vare på kvittering og ta bilde med webcam eller scann den, og så fører de tilbake til deg.

Anonym poster: 78333a9330ec17117dd748dc0c455ff6

• Liker 1
Skrevet

Det er tryggest å kjøpe fra en norsk nettside! da er det ingen problemer med garanti osv.. Jeg kjøpte ghd her, veldig fornøyd:) http://www.netonnet....ie/harpleie/ghd

hmm, når jeg taster inn nettstedets navn inn på GHD sin hjemmeside (man kan sjekke der hvem som er autoriserte forandlere) så kommer denne advarselen opp:

Pass opp for etterligninger

Det er nesten umulig å se hva som er et falskt ghd-stylingjern.

Det finnes falske nettsteder som vil sende deg dårlig kvalitet, falske stylingjern eller ingenting i det hele tatt. Ikke la deg lure av svindel og etterligninger av dårlig kvalitet.Den siste ghd-stylingjernserien er alltid tilgjengelig på ghdhair.com og i godkjente salonger.Du bør alltid bruke vår nettstedskontroll for å bekrefte at du bruker en godkjent forhandler, og husk å følge våre handletips som du finner på nettet.

Caution! Unknown retailer website

Om jeg derimot skriver inn feks coverbrands.no i søkefeltet, så kommer dette opp: This is a valid site

link til å sjekke om forhandlerene er godkjente: http://www.ghdhair.com/no/help/website-checker

Skrevet

Den jeg fikk tilsendt er i vertfall 100% ekte!:) Og de selger jo alle andre merkevarer også, og er en seriøs bedrift. Kjøpte også min kjøkkenmaskin der (kitchenAid Artisan). Jeg pleier å sjekke prisjakt.no og netonnet er som regel billigst!

Skrevet

Den jeg fikk tilsendt er i vertfall 100% ekte! :) Og de selger jo alle andre merkevarer også, og er en seriøs bedrift. Kjøpte også min kjøkkenmaskin der (kitchenAid Artisan). Jeg pleier å sjekke prisjakt.no og netonnet er som regel billigst!

Jada, jeg betviler ikke at den er ekte, den var ikke SÅ billig der at varsellampene skulle begynne å blinke heller :) Synd at ikke GHD oppdaterer siden sin med de som faktisk selger ekte vare da, for det er dit de ber folk om å gå dersom de skal sjekke om en butikk selger ekte GHD eller ikke. Husker jeg gjorde det da jeg kjøpte min fra coverbrands. Nå er ikke jeg noe fornøyd med GHD i det hele tatt selvom min er ekte hehe, jeg har andre slettetenger som jeg liker mye bedre og som jeg har kjøpt hos vanlig el-butikk + en som er kjøpt hos frisør fra GA:MA tror jeg. Jeg vet at de fleste elsker GHD, den funker bare ikke for meg. Den er ok å lage krøller med for meg dog ;)

Skrevet

Jeg kjøpte rettetang fra GHD fra FeelUnique.

De i følge hjemmesiden til GHD en «Approved United Kingdom seller», så man er trygg på at de er ekte. Den vanlige GHD IV rettetangen koster med valutaen som er nå omtrent 785 kr, og frakten er gratis. Momsutgiftene du må betale når du henter rettetangen på posten får du tilbakebetalt av FeelUnique om du sender dem mail med bilde av kvitteringen fra Posten.

Det eneste negative med GHD IV rettegang er at varmen ikke kan justeres.

Skrevet

skal vel tro at elkjøp og lignende norske kjeder er til å stole på:) jeg pleier å kjøpe elektronikk i butikkene jeg da, så jeg har lite erfaring fra nettkjøp hos de. Men det skal vel gå greit.

Selv har jeg remington og er fornøyd med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...