Gå til innhold

McLeod's Daughters - serie


Caramellis

Anbefalte innlegg

Jeg er snart ferdig med en serie som heter McLeod's Daughters. Serien er av 8 sesonger. Har hatt og sett denne serien en god stund nå, men er snart slutt og jeg trenger en ny en!

Jeg håper noen vet om en lignende serie, helst med mange sesonger.

Noe lignende denne eller Heartland type. Er lei nye serier med masse banning og drikking og spion osvosv, derfor vil jeg helst se en herlig ny eller gammel spiller ingen rolle, serie. Helst litt dyr i bildet :)

Takker for alle svar!!

:rolleyes:

post-61289-0-74488100-1343398033_thumb.j

post-61289-0-26866000-1343398088_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnikenSi

Åh, jeg elsker den serien! Så den ferdig for en god siden men har liksom ikke klart å finne noe tilsvarende - eller no lignende. Må nesten følge med på denne tråden selv! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og lete rundt selv, men klarer heller ikke finne noe.. Men håper da på svar her, kanskje vi er heldig og noen vet om noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følgt med på denne, men har ikke funnet noe lignende siden. Det finnes nok ikke rett og slett. Mcleods daughters, Gilmore Girls og Sex and the city er virkelig mine favorittserier. Beklager at jeg ikke var til mye hjelp, men håper noen andre er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både sett Sex and The City og Glimore Girls, men er ikke den typen jeg lengter etter, håper på mer gårdsbruk serie : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en serie da, med Jody fra McLeod's Daughter, som heter Against the Wall, men er ikke akk den typen, men var litt kult å se henne spille i en sånn serie da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wildfire er en råfin serie! Handler om hester da(Wildfire er "hovedhesten" ) , men er veldig lik Heartland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ååh mcleods! Har alle sesongene hjemme og ser de på nytt og på nytt :-) men nå har jeg sett den første episoden av Hart of Dixie eller noe sånt, åh de sesongene skal jeg kjøpe når de kommer ut!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...