Gjest mjaow Skrevet 28. juli 2012 #21 Skrevet 28. juli 2012 Misunnelse og janteloven lenge leve. Mette Marit er landets kronprinsesse. Som sådann må hun se presentabel ut, delta på arrangementer og gjøre jobben sin. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til henne i starten, men jeg synes hun har vokst veldig på oppgaven og er en flott ambassadør for landet. Hun trenger ikke en kjole til 30.000 for å se representabel ut. Heller ikke en veske til 70.000 (eller hva det nå enn var hun brukte på den vesken) 2
Kristina Skrevet 28. juli 2012 #22 Skrevet 28. juli 2012 Misunnelse og janteloven lenge leve. Mette Marit er landets kronprinsesse. Som sådann må hun se presentabel ut, delta på arrangementer og gjøre jobben sin. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til henne i starten, men jeg synes hun har vokst veldig på oppgaven og er en flott ambassadør for landet. Dette er litt off topic men personlig er jeg ikke imponert over talene hennes og oppgavene hennes. Ikke det at hun skriver de selv eller noe, men for meg blir det tåpelig at hun skal kaste glans over AIDS-konferansen, for eksempel. Hva bidrar hun med, liksom?
Gjest gjest17 Skrevet 28. juli 2012 #23 Skrevet 28. juli 2012 (endret) Hun får sin apanasje uansett, la henne bruke sine penger på det hun vil. Tror du skattenivået ville bli lavere om hun prioriterte sine klesantrekk annerledes? Dessuten tviler jeg sterkt på at MM har måtte betale fullpris på ett Valentinoplagg for å si det slik... *leif Endret 28. juli 2012 av delirious 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #24 Skrevet 3. august 2012 det er et typisk argument, at hun er kronprinsesse og derfor må se presentabel ut. Greit nok det, men er det virkelig ikke mulig å se presentabel ut uten vesker til 60 000 kr og kjoler til 40 000kr? Jeg synes det ser helt groteskt ut, når hun besøker fattige i andre land, barnehjem og slikt, mens hun går rundt med vesker som kunne brødfødd hele barnehjemmet i månedsvis, hengende på armet Anonym poster: 26b6b38bd21f20d80e7b76be39694b34 4
kaktusfruen Skrevet 3. august 2012 #25 Skrevet 3. august 2012 Det er ingen tvil om at Mette Marit har en eksklusiv og (kjedelig!) stil. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2012 #26 Skrevet 3. august 2012 Kjolen var stygg, en kan ikke betale seg til stil. Men jeg ville heller ha Kongeparet enn President Jens eller President Lysbakken... Anonym poster: 1cacb6b4f7854104761534c9023498ec 2
fru Bjørnebær Skrevet 23. juli 2013 #27 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Det forundrer sterkt at hun markedsfører verdens dyreste utenlandske designerhus, uten å reprensentere norske designere. Endret 23. juli 2013 av fru Bjørnebær 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #28 Skrevet 23. juli 2013 Hvorfor klage på henne? Hva med Dronningen. Hun er veldig sprek og flott, og hun er Dronning, derfor koster det litt når de skal i alle selskaper og brylluper. Hva skal dem ha på seg da?? Hjemmesyddeplagg eller H&M?? Nei, ikke vær så misunnelig da. De gjør en flott jobb for landet vårt. De jobber veldig mye og de fortjener flotte klær. Anonymous poster hash: dc703...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #29 Skrevet 23. juli 2013 Dette er litt off topic men personlig er jeg ikke imponert over talene hennes og oppgavene hennes. Ikke det at hun skriver de selv eller noe, men for meg blir det tåpelig at hun skal kaste glans over AIDS-konferansen, for eksempel. Hva bidrar hun med, liksom? PR, synliggjøring.. noe som er utrolig viktig for alle slike saker. Anonymous poster hash: 8365f...c0c
fru Bjørnebær Skrevet 23. juli 2013 #30 Skrevet 23. juli 2013 PR, synliggjøring.. noe som er utrolig viktig for alle slike saker. Anonymous poster hash: 8365f...c0c PR, synliggjøring ? Om en person har et meget spesielt antrekk på seg når personen skal synliggjøre seg, er det da klokt å la antrekket dominere.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå