YoyoMa Skrevet 27. juli 2012 #1 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor i alle dager får denne dama gå i så dyre kjoler? Hadde ikke Haakon funnet henne ville dette oppsopet av en kvinne levd av NAV-penger eller drittjobber. Det er helt latterlig at hun skal få bruke nasjonens penger på så unødvendig dyre kjoler. http://minmote.no/index.php/2012/07/om-lag-30-000-kroner-skiller-disse-kjolene/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. juli 2012 #2 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvordan vet du at hun hadde levd av drittjobber om Haakon ikke hadde funnet henne? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #3 Del Skrevet 27. juli 2012 jeg reagerer på hvordan du beskriver henne, bortsett fra det er jeg enig at det er tull med kjoler og vesker til den prisen, i tillegg til at det er tull å stå og snakke om å bevilge mer penger til prosjekter, når kjolen og vesken hun har på kunne finansiert hele prosjekter alene Anonym poster: 26b6b38bd21f20d80e7b76be39694b34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YoyoMa Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvordan vet du at hun hadde levd av drittjobber om Haakon ikke hadde funnet henne? Jeg er sikker på at en skoletaper ville gjort suksess. Idioten har droppet ut av absolutt alle institusjoner for høyere utdanning staten har betalt for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. juli 2012 #5 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg er sikker på at en skoletaper ville gjort suksess. Idioten har droppet ut av absolutt alle institusjoner for høyere utdanning staten har betalt for henne. Selv om man ikke er flink på skolen, betyr ikke det at man ikke kan få seg en bra jobb. Jeg er forsåvidt enig i det at hun ikke trenger en kjole til 30.000, og i tillegg var den veldig stygg, men du synker veldig lavt når du slenger dritt på den måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YoyoMa Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juli 2012 Selv om man ikke er flink på skolen, betyr ikke det at man ikke kan få seg en bra jobb. Jeg er forsåvidt enig i det at hun ikke trenger en kjole til 30.000, og i tillegg var den veldig stygg, men du synker veldig lavt når du slenger dritt på den måten. Okay. Mette-Marit ville sikkert kunne betalt for 30 000-kroners kjoler selv uten å ha giftet seg til rikdom. Alle skoletapere har jo råd til det, så hvorfor ikke hun også? Er du fornøyd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. juli 2012 #7 Del Skrevet 27. juli 2012 Okay. Mette-Marit ville sikkert kunne betalt for 30 000-kroners kjoler selv uten å ha giftet seg til rikdom. Alle skoletapere har jo råd til det, så hvorfor ikke hun også? Er du fornøyd? Min far har så vidt utdanning (kun vgs) og han jobber som ingeniør og tjener rundt en million i året på det. I tillegg har han eget firma og tjener en masse på det. Han kunne godt kjøpt seg en kjole til 30.000, men bruker penger på andre ting. Selv om man ikke har høy utdanning, kan man likevel jobbe seg oppover og få en god årslønn. Man er ikke dømt til å leve på "drittjobber" som du kaller det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thursday Skrevet 27. juli 2012 #8 Del Skrevet 27. juli 2012 Min far har så vidt utdanning (kun vgs) og han jobber som ingeniør og tjener rundt en million i året på det. I tillegg har han eget firma og tjener en masse på det. Han kunne godt kjøpt seg en kjole til 30.000, men bruker penger på andre ting. Selv om man ikke har høy utdanning, kan man likevel jobbe seg oppover og få en god årslønn. Man er ikke dømt til å leve på "drittjobber" som du kaller det. Det var før i tiden, slik er det ikke nå lengere. Uten skolegang og spesiellt ingeniørutdanning så kommer du aldri til å få en inginørjobb. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 27. juli 2012 #9 Del Skrevet 27. juli 2012 Det var før i tiden, slik er det ikke nå lengere. Uten skolegang og spesiellt ingeniørutdanning så kommer du aldri til å få en inginørjobb. Det er 8 år siden han fikk jobb som ingeniør. Anser ikke det som før i tiden jeg da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juli 2012 #10 Del Skrevet 27. juli 2012 Misunnelse og janteloven lenge leve. Mette Marit er landets kronprinsesse. Som sådann må hun se presentabel ut, delta på arrangementer og gjøre jobben sin. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til henne i starten, men jeg synes hun har vokst veldig på oppgaven og er en flott ambassadør for landet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thursday Skrevet 27. juli 2012 #11 Del Skrevet 27. juli 2012 Det er 8 år siden han fikk jobb som ingeniør. Anser ikke det som før i tiden jeg da. Ja vel, du kan gjerne prøve det du altså. Vet om mange slike menn som har gode jobber uten utdanning, men ofte de som er over 50. Men hvis f.eks jeg, skulle droppe ut av vgs nå, og heller bare jobbe så hadde jeg aldri i livet kunne fått en ingeniørjobb i senere tid uten noe utdanning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 27. juli 2012 #12 Del Skrevet 27. juli 2012 Kjolen er prissatt til 30 000, men før jeg ser kvitteringen, så tviler jeg sterkt på at hun har betalt full pris for den, om hun i det hele tatt har betalt for den! Dessuten er hun Kongeriket Norges kronprinsesse, og burde kunne kle seg i akkurat det hun vil. Kan ikke skjønne at kommunistpartiet har så få stemmer, når jeg leser disse trådene på KG... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YoyoMa Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 27. juli 2012 Kjolen er prissatt til 30 000, men før jeg ser kvitteringen, så tviler jeg sterkt på at hun har betalt full pris for den, om hun i det hele tatt har betalt for den! Dessuten er hun Kongeriket Norges kronprinsesse, og burde kunne kle seg i akkurat det hun vil. Kan ikke skjønne at kommunistpartiet har så få stemmer, når jeg leser disse trådene på KG... Hun lever på statens penger, altså en sosialklient med kongelig tittel. Det skal faen meg bare mangle at man stiller krav til hvordan de bruker FELLESSKAPETS penger. Og om hun kunne kledd seg som hun ville, hadde nok ingen reagert på om hun stilte opp i en møkkete joggebukse på 17.mai? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 27. juli 2012 #14 Del Skrevet 27. juli 2012 Misunnelse og janteloven lenge leve. Mette Marit er landets kronprinsesse. Som sådann må hun se presentabel ut, delta på arrangementer og gjøre jobben sin. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til henne i starten, men jeg synes hun har vokst veldig på oppgaven og er en flott ambassadør for landet. Man kan se presentabel ut uten dyre plagg. Les artikkelen i lenken, det forklarer hvordan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #15 Del Skrevet 27. juli 2012 Om Håkon ikke hadde giftet seg med Mette Marit, men en annen. Tror du ikke hun og hadde gått i dyre klær? Om vi ikke hadde kongehus, men president, tror du president kona hadde gått i klær fra cubus? Tror du trenger en realitetssjekk. Det koster. Personlig tenker jeg at det er bedre at hun bruker 30 tusen på en kjole, enn at Jensemann bruker 400 tusen i året på å varme opp sjappa si. Tross alt, Mette Marit har jo begynt å selge gamle klær, mens Jensern bare klager på at vi vanlige må bli mer miljøvennlige. Anonym poster: d5bbafa6987b5e0ba0092d9d90e981d1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 28. juli 2012 #16 Del Skrevet 28. juli 2012 Hvorfor i alle dager får denne dama gå i så dyre kjoler? Hadde ikke Haakon funnet henne ville dette oppsopet av en kvinne levd av NAV-penger eller drittjobber. Det er helt latterlig at hun skal få bruke nasjonens penger på så unødvendig dyre kjoler. http://minmote.no/in...-disse-kjolene/ Jeg er sikker på at en skoletaper ville gjort suksess. Idioten har droppet ut av absolutt alle institusjoner for høyere utdanning staten har betalt for henne. Okay. Mette-Marit ville sikkert kunne betalt for 30 000-kroners kjoler selv uten å ha giftet seg til rikdom. Alle skoletapere har jo råd til det, så hvorfor ikke hun også? Er du fornøyd? Hun lever på statens penger, altså en sosialklient med kongelig tittel. Det skal faen meg bare mangle at man stiller krav til hvordan de bruker FELLESSKAPETS penger. Og om hun kunne kledd seg som hun ville, hadde nok ingen reagert på om hun stilte opp i en møkkete joggebukse på 17.mai? Herregud, nå får du faen meg gi deg, kjerring. Skoletaper? Hva vet du om det, og hvor mye hun har fullført? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 28. juli 2012 #17 Del Skrevet 28. juli 2012 Careface... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #18 Del Skrevet 28. juli 2012 Kjolen er prissatt til 30 000, men før jeg ser kvitteringen, så tviler jeg sterkt på at hun har betalt full pris for den, om hun i det hele tatt har betalt for den! Dessuten er hun Kongeriket Norges kronprinsesse, og burde kunne kle seg i akkurat det hun vil. Kan ikke skjønne at kommunistpartiet har så få stemmer, når jeg leser disse trådene på KG... man trenger da virkelig ikke være kommunist selv om man retter kritikk mot kongefamiliens pengebruk Anonym poster: 26b6b38bd21f20d80e7b76be39694b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. juli 2012 #19 Del Skrevet 28. juli 2012 Hun bruker garantert hudpleie til mangfoldige tusen i året også.. Kjole til 30 000, ja hvorfor ikke? Det hadde jeg også brukt hvis jeg hadde vært prinsesse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 28. juli 2012 #20 Del Skrevet 28. juli 2012 Hun lever på statens penger, altså en sosialklient med kongelig tittel. Det skal faen meg bare mangle at man stiller krav til hvordan de bruker FELLESSKAPETS penger. Og om hun kunne kledd seg som hun ville, hadde nok ingen reagert på om hun stilte opp i en møkkete joggebukse på 17.mai? Så med den logikken er alle statsansatte sosialklienter. *riste oppgitt på hodet* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå