kristian82 Skrevet 29. juli 2012 #42 Skrevet 29. juli 2012 Jeg kunne datet personer av de fleste raser. Hva med deg? Anonym poster: e259c11cf9bf42059de07079abc56815 Just one.
Gjest UngMann1986 Skrevet 29. juli 2012 #43 Skrevet 29. juli 2012 Til nå har jeg bare datet norske jenter, men det er jo noe med å være åpen. Så jeg er vel åpen for alle andre raser også. Det er jo først og fremst et enkeltmenneske, som man enten liker eller ikke liker. Og et annet utseende enn det man er vant til kan vel være litt spennende
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juli 2012 #44 Skrevet 29. juli 2012 Mange lekre vietnamske menn. Jeg finner dem mandige og med kinneben til å dø for. synd at de er så lave bare.
melly666 Skrevet 29. juli 2012 #45 Skrevet 29. juli 2012 Faller for individer og personlighet, men har så langt ikke blitt tiltrukket av menn med mørk hud.Utelukker det dog ikke.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juli 2012 #46 Skrevet 29. juli 2012 Faller for individer og personlighet, men har så langt ikke blitt tiltrukket av menn med mørk hud.Utelukker det dog ikke. Menn med mørk hud er ubersexy
Gjest "gjest" Skrevet 30. juli 2012 #47 Skrevet 30. juli 2012 synd at de er så lave bare. Sant, men har funnet de som er over 1.75 også.
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2012 #48 Skrevet 30. juli 2012 Sant, men har funnet de som er over 1.75 også. jøss not bad.
Gjest "gjest" Skrevet 30. juli 2012 #49 Skrevet 30. juli 2012 jøss not bad. Nei, det går an for en asiat.
MaiTai Skrevet 1. august 2012 #50 Skrevet 1. august 2012 Tja...eskimo-utseende er ikke et utseende som tiltaler meg spesielt, selv om man aldri skal si aldri. Jeg har sett kjekke menn fra de fleste "raser" som jeg vet om ihvertfall.
Fysikeren Skrevet 1. august 2012 #51 Skrevet 1. august 2012 Is she African American, Caucasian, or Asian? (so many) Or maybe Spanish, it don't matter my nigga, I love them all. As long as she don't need stupid amounts of makeup to makeup the self esteem words from the cudder
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #52 Skrevet 1. august 2012 Det finnes vakre damer i alle folkeslag, så selvsagt kan jeg ta hvilken som helst rase, men det kommer tilslutt an på individet, personlighet osv. Anonym poster: 21f4c94e02b776f3d85c5fc280ab1ae8 2
xBeautyCrush Skrevet 1. august 2012 #53 Skrevet 1. august 2012 Aldri tenkt over det før, men å kalle mennesker for "raser" høres så feil ut, selv om menneskeraser blir på en måte riktig å si i alt dette.. Tenker liksom på hunder når jeg hører ordet raser, slik som flere gjør i denne tråden, haha! Når jeg ser menn, så trekkes øynene mine automatisk mot de som er litt mørkere i huden enn den vanlige nordmann. De har gjerne mørke øyne og mørkt hår også. Personlig, så er mellom- og sør-amerikanske, nord-afrikanske, sør-europeere og arabiske mennesker mer appellerende til meg enn menn som er hvite i huden (spesielt hvis de har blondt hår), afrikanske og asiatiske. Men hvite menn kan jeg også selvføgelig date, da de er av "min rase" også og jeg finner de også attraktive selvfølgelig! Er vell kanskje verdt å nevne at kjæresten min faktisk er latin-amerikaner..
Gjest UngMann1986 Skrevet 1. august 2012 #54 Skrevet 1. august 2012 Er vell kanskje verdt å nevne at kjæresten min faktisk er latin-amerikaner.. Tja, det er kanskje verdt å nevne hvis man snakker om nasjonaliteter. Men neppe relevant når man snakker om raser. Latin-Amerikanere tilhører den kaukasiske rasen, samme som Europa, Nord-Amerika, Nord-Afrika, Midt-Østen og østover til India. (Men mindre han tilhører en urbefolkning, som noen Latin-Amerikanere gjør.)
xBeautyCrush Skrevet 1. august 2012 #55 Skrevet 1. august 2012 Tja, det er kanskje verdt å nevne hvis man snakker om nasjonaliteter. Men neppe relevant når man snakker om raser. Latin-Amerikanere tilhører den kaukasiske rasen, samme som Europa, Nord-Amerika, Nord-Afrika, Midt-Østen og østover til India. (Men mindre han tilhører en urbefolkning, som noen Latin-Amerikanere gjør.) Hvorfor være så nøye med hvordan man sier ting? Alle vet godt hva jeg mener når jeg sier latin-amerikaner. De ser ikke ut som nordmenn for eksempel, selv om begge er kaukasiske. Så jeg kan jo si at det er forskjellige nasjonaliteter innenfor den kaukasiske rasen som jeg foretrekker.
Myrsnipa Skrevet 1. august 2012 #56 Skrevet 1. august 2012 Vi er alle forskjellige menneske raser, helt naturlig det! Jeg føler ingen særlig fysisk tiltrekking til asiater, indiere og mørk hudede. Litt synd å si det, men det er nå bare sånn det er. Føler meg litt slem av å tenke slik, men man kan ikke styre smaken. Men jeg ville nok kunne vært åpne for en date uansett. Alltid hyggelig å treffe nye mennesker.
Gjest UngMann1986 Skrevet 1. august 2012 #57 Skrevet 1. august 2012 Hvorfor være så nøye med hvordan man sier ting? Alle vet godt hva jeg mener når jeg sier latin-amerikaner. De ser ikke ut som nordmenn for eksempel, selv om begge er kaukasiske. Så jeg kan jo si at det er forskjellige nasjonaliteter innenfor den kaukasiske rasen som jeg foretrekker. Det har du helt rett i, alle vet hva du mener (til og med jeg), og det er helt lov å si. Men jeg måtte bare pirke litt, siden emnet i denne tråden er Hvilke raser kunne du datet. No hard feelings
xBeautyCrush Skrevet 1. august 2012 #58 Skrevet 1. august 2012 Det har du helt rett i, alle vet hva du mener (til og med jeg), og det er helt lov å si. Men jeg måtte bare pirke litt, siden emnet i denne tråden er Hvilke raser kunne du datet. No hard feelings
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #59 Skrevet 13. august 2012 Halla folkens, dette spørsmålet har blitt svart på før, og jeg kan vise dere en tråd som jeg synes var veldig utfyllende iallefall. Jeg svarte på den tråden et par år siden og mange viste seg at de ikke har noe imot andre "raser" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=555854&hl= Enjoy Anonym poster: cc18d4425717c1ce6e0a83497fefd7a5
Djungelvrål Skrevet 13. august 2012 #60 Skrevet 13. august 2012 Kun hvite. Andre raser tiltrekker meg ikke. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå