Gå til innhold

Hvilke raser kunne du datet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne datet personer av de fleste raser. Hva med deg?

Anonym poster: e259c11cf9bf42059de07079abc56815

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest tommeltott
Skrevet

Når du skriver raser, så tenker jeg hunder... Men regner med at det ikke er det du sikter til :gjeiper:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

alt uten om de med asiatisk utseende. eller thai jeg vet ikke om det går for det samme med slike menn bare tiltrekker ikke meg. men jeg holder meg som regel til: norske,svenske,danske,amerikanske,britiske,afrikanske menn.

Anonym poster: 8561f3d7cd917e575d884cd68302daee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En. Menneskerasen.

Anonym poster: c2a2da2ed7d83f413c53aff03d65559c

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på mennesker. Kinesere, indere, japanere, arabere, mulatter, negere, osv.

Anonym poster: e65940690e16fa9e2ff15d4e4ef99710

Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

trøndere.

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Begynte og å lure på om det var hunder eller katter du menter, jeg dater ikke dyr. Dater mennesker og så vit jeg vet så finnes det bare enn menneskerase, bare forskjellige farger og sånt. Dater de som er snille og viser meg og andre respekt, hudfarge har ikke noe å si. Eller jeg har litt kvalmen på afrikanske menn, men det er pga overgrep jeg har opplevd av en derfra. Men det er kun at jeg ikke liker de seksuelt, har venner fra afrika

Anonym poster: 97b37064eccb07badcfaa275469631b3

AnonymBruker
Skrevet

En. Menneskerasen.

Mennesket er en art, ikke en rase.

Anonym poster: e65940690e16fa9e2ff15d4e4ef99710

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

alt uten om de med asiatisk utseende. eller thai jeg vet ikke om det går for det samme med slike menn bare tiltrekker ikke meg. men jeg holder meg som regel til: norske,svenske,danske,amerikanske,britiske,afrikanske menn.

Når du sier asiatisk mener du kinesere/thai/vietnamesere osv? De har jo lignende trekk.

Jeg synes det er så rart å referere til de som asiatere, fordi asia er så mye mer enn kinesere/filippinere. Asiatiske er forresten ikke en rase.

Forresten tenker jeg også på hunderaser når du sier raser:P

Anonym poster: 76ac710091eaae3786381fd7f8b48a03

Gjest avocadoen
Skrevet

Border collie, fuglehund og chihuahua :gjeiper:

Fra spøk til revolver vil jeg helst date mennesker altså :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror at for min del blir det mer "hvilke kulturer kunne du datet".

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg dater ikke raser, jeg dater individer.

(egentlig dater jeg ikke i det hele tatt, men hadde jeg gjort det, så hadde jeg datet individer.)

• Liker 4
Skrevet

Når jeg først leste overskrifta tenkte jeg om det var noe sånt hypotetisk spørsmål; hvis alver og gnomer og hobbiter ol hadde eksistert, hvilken rase ville du datet?

• Liker 5
Skrevet

Definitivt en hobbit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier asiatisk mener du kinesere/thai/vietnamesere osv? De har jo lignende trekk.

Jeg synes det er så rart å referere til de som asiatere, fordi asia er så mye mer enn kinesere/filippinere. Asiatiske er forresten ikke en rase.

japp,kan godt være men alle som er,thai,japanske,kinesere,vietnamesere å hva det nå enn måtte være er utelukket. utseendemessig gjør de ingenting for meg. det kan godt være men det spiller nada rolle, jeg er ikke interessert i dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

japp,kan godt være men alle som er,thai,japanske,kinesere,vietnamesere å hva det nå enn måtte være er utelukket. utseendemessig gjør de ingenting for meg. det kan godt være men det spiller nada rolle, jeg er ikke interessert i dem.

Det er helt greit det vettu. :)

Jeg går vel ikke spesifikt etter "raser", kan like ganske mye forskjellig.

Gjest test123
Skrevet

Er det vanlig å ikke like sørøstasiatere? Diskuterte det faktisk på lunchen i dag og da sa flere av jentene at de ikke syntes sørøstasiatere så mandige ut nok, hun ene som sa det var faktisk guling selv.

Skrevet

Jeg kunne datet personer av de fleste raser. Hva med deg?

Anonym poster: e259c11cf9bf42059de07079abc56815

Ingen. Er ikke så keen på å date f.eks hunder

Om du mener mennesker så kunne jeg datet menn så lenge jeg har en viss kjemi med dem

Skrevet

Tror jeg kunne noen fra alle raser, uavhengig av om de er av kaukasoide, kongoide, negroide, mongoloide, kapoide eller australoide rase. Det finnes tiltrekkende folk fra alle folkeslag og raser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...