Silfen Skrevet 29. juli 2012 #121 Del Skrevet 29. juli 2012 #1 Jeg har jobbet på strippebar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. juli 2012 #122 Del Skrevet 29. juli 2012 #10: Kan glatt gå en måned eller mer uten at jeg slår på tv'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. juli 2012 #123 Del Skrevet 29. juli 2012 #1 Har sydd i høyre øye to ganger pga skjeling i øyene #2 Etter å ha gått hele livet mitt å lurt på hvorfor jeg er så anderledes, så fikk jeg vite når jeg ble 18 at jeg har ADHD. #3 Er ikke så vanvittig glad i sjokolade #4 Er Colaavhengig #5 Og er enda mer avhengig av rettetanga mi #6 Jeg er skikkelig nærtaken #7 Stalker er jeg også #8 Er 19 år og har aldri kjørt en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. juli 2012 #124 Del Skrevet 29. juli 2012 #9 Jeg tryna over styret på sparkesykkelen som liten å landa rett på nesa og munnen, å sitter pr dags dato med skeive tenner.. #10 Er naturlig ginger med fregner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 29. juli 2012 #125 Del Skrevet 29. juli 2012 #5. Jeg er venstrehendt. #6. Jeg elsker teater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. juli 2012 #126 Del Skrevet 29. juli 2012 #11. Jeg har aldri prøvd å røyke. Synes alt med røyk er ekstremt turn-off og ekkelt; aldri skjønt greia med det. #12. Jeg er blondine med knallbrune øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #127 Del Skrevet 29. juli 2012 #2 Leser jeg ting feil en gang, så leser jeg den feil hele tiden. Som denne. Den personlige FunFuck-tråden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. juli 2012 #128 Del Skrevet 29. juli 2012 #3 Silfens Funfuck-innlegg får en pluss fra meg nå og - jeg er også sånn. En annen tråd her leser jeg som "manne brystpumpe" og blir like fælen hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. juli 2012 #129 Del Skrevet 29. juli 2012 #3 Silfens Funfuck-innlegg får en pluss fra meg nå og - jeg er også sånn. En annen tråd her leser jeg som "manne brystpumpe" og blir like fælen hver gang Eller da jeg leste "Lå med dataen" i stedet for "Lå med daten" Fikk noen rare bilder i hodet først, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 29. juli 2012 #130 Del Skrevet 29. juli 2012 Haha, Bud! #22: jeg har førerbevis for BECE, diverse truck-klasser, utrykkningskjøretøy og enkelte anleggsmaskiner. Sorry, 4 da, har ikke utrykningskjøretøy Du holder deg på bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #131 Del Skrevet 29. juli 2012 #3 Jeg har født uplanlagt hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #132 Del Skrevet 29. juli 2012 #23: jeg er godkjent på seilfly. (sånn, Bud) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 30. juli 2012 #133 Del Skrevet 30. juli 2012 5. Jeg har aldri prøvd røyk, snus eller narkotika. 6. Jeg har timeglassfigur, men den er godt gjemt for øyeblikket. 7. Jeg kan bevege på nesen (som en kanin) kjempefort, men det går veldig mye saktere hvis det er kaldt ute. 8. Jeg vil bo i Danmark når jeg er ferdig utdannet. 9. Jeg er den eneste av mine venner som enda er singel, og jeg liker ikke kjærestene til noen av vennene mine. 10. Jeg eier lite økonomisk sans, og ender ofte med å bruke penger på ting jeg ikke trenger i steden for å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. juli 2012 #134 Del Skrevet 30. juli 2012 5. Jeg blir nesten kvalm bare av tanken på melkesjokolade. men jeg liker sjokolademelk 6. Jeg har en gang, sannsynligvis, vært årsaken til at en søt liten fyr i Nepal måtte tilbringe natten i fengsel 7. Jeg har røkt vannpipe på et tak i Ukraina med en norsk kjendis. (Forøvrig enig med de som liker smør, smør kan brukes til ALT, ingenting er like godt uten. Da jeg var liten skar jeg skiver med ostehøvel og spiste dem bare. Og slikket på trolldeigfigurer for saltsmaken. Og spiste papir, men det gjør datteren min også, så det er muligens helt vanlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. juli 2012 #135 Del Skrevet 30. juli 2012 8. Og jeg har sittet på huk... i bushen i sør-afrika der det krydde av slanger, fordi jeg hadde spist noe mat jeg ikke kan ha vært kompatibel med. Hjelpes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #136 Del Skrevet 30. juli 2012 Fun facts #2 Jeg har fått tilbud fra en som prøvde seg med; Jeg er fetteren til Åge Aleksandersen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 30. juli 2012 #137 Del Skrevet 30. juli 2012 #1: Jeg kan legge bena bak nakken #2: Jeg har handlet på svartebørsen i Sovjetunionen #3: Jeg har spist råtten hai #4: Jeg har gjort dundrende suksess som nattklubbsanger i østeuropa #5: Jeg har kost med en levende tapir #6: Jeg har ved et uheld vært indelåst i en tysk konsentrasjonsleir #7: Jeg har én gang opplevet å være så til de grader beruset at jeg måtte holde meg fast mens jeg lå på gulvet. #8: Jeg har hatt sex inde i et større nasjonalt museum i åbningstiden uden å blive oppdaget 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 30. juli 2012 Haha, mer fantastisk gode FunFacts skal man lete lenge etter, Gia ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juli 2012 #139 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) # 1 Jeg har angst for store fremmede kjøpesentere og spesielt store matbutikker, men bare når det er mye folk der. Det rare var at det var kjæresten min som oppdaget det... # 2 Jeg kan snu håndflatene mot hverandre bak på ryggen. # 3 Jeg husker opplevelser veldig klart fra jeg var ca 2 år. # 4 Jeg har jobbet sammen med 1000 menn som 1 av bare 6 andre jenter på Kjeller flyplass mens jeg var i førstegangstjeneste under flommen i 94. Vi var også på CNN. # 5 Jeg har flyttet 20 ganger i mitt liv. # 6 Jeg eier 3 håndskrevne salmebøker og bibler som er over 100 år gamle. # 7 Jeg har aldri faket orgasme # 8 Jeg samler på kjoler og eier over 60 stykker. # 9 Jeg har aldri følt meg voksen. # 10 Jeg drakk meg for full på billig vodka som 17 åring og blir fremdeles kvalm av smaken og lukta av for sterke drinker over 20 år senere. # 11 Jeg var 15 min for å klare mannskravet på 3 mila i førstegangstjenesten og kom på 6 plass i kompaniet av jentene inkludert befalskole-jentene. # 12 Jeg har vært med i NM i karoke # 13 Jeg har en utrolig sær øyeform og mange tror jeg ikke er norsk. # 14 Jeg har en søster i et annet land som jeg aldri har møtt og som jeg ikke engang vet navnet på.. # 15 Jeg har gjenopplivet samme person 13 ganger. Endret 30. juli 2012 av Liquorice 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juli 2012 #140 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Feilpost Endret 30. juli 2012 av Liquorice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå