Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #21 Del Skrevet 27. juli 2012 #1 Da jeg var liten fikk jeg en sykkelbrems gjennom leggen, og måtte sy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #22 Del Skrevet 27. juli 2012 #2 Jeg får dritvondt i knærne når det er varmt ute. #3 Neglene mine vokser veldig fort, og knekker aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 27. juli 2012 #5 sommeren 2003 fikk jeg en spiker gjennom min venstre hånd. Jeg fikk fem måneder senere tilbake følelsen i langfingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 27. juli 2012 #24 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) "#3. Jeg ble bitt av en ape når jeg var 7, og den stjal popcornet mitt." Var du i Gibraltar i spania da denne episoden intraff? Jeg var riktignok i Spania ja, men dessverre ikke i Gibraltar. Har du opplevd noe liknende selv i Gibraltar? #8. Jeg er nokså følsom og jeg kjenner stikk i hjerte for den minste urettferdighet mot andre vesener, men å få meg til å gråte er tilnærmet umulig. Kun dødsfall kan i så fall få mine tårer frem. Endret 27. juli 2012 av yes2yes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 27. juli 2012 #25 Del Skrevet 27. juli 2012 5: jeg kan lage knekkelyd i håndleddene, tærne og ankelensåmange ganger på rad som jeg vil. 6: jeg er den "første kvinnelige" i noe, men kan jo selvsagt ikke si hva her inne, pga identifisering...:gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #26 Del Skrevet 27. juli 2012 6: jeg er den "første kvinnelige" i noe, men kan jo selvsagt ikke si hva her inne, pga identifisering... :gjeiper: Da velger jeg å tro det er på Mount Everest. Eller nei, på nordpolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 27. juli 2012 #27 Del Skrevet 27. juli 2012 Da velger jeg å tro det er på Mount Everest. Eller nei, på nordpolen. Kult! I alle fall mye mer spennende enn sannheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. juli 2012 #28 Del Skrevet 27. juli 2012 #1: Jeg kan ikke å knipse. Aldri fått det til. #2: Jeg er ganske bevegelig, og "partytrikset" mittt er å få armene mine rundt hele kroppen (altså fra bak på ryggen, under bena, frem på magen og bak på ryggen igjen over hodet) uten å slippe taket. #3: Da jeg var lita klarte jeg aldri å sitte ordentlig når jeg så på tv. Jeg lå halvveis utenfor stolen i rare posisjoner, stod på hodet med rumpa over ryggen på stolen osv. La det ikke av meg før oppi tenårene. #4: Jeg klarer ikke å sitte med bøyde knær over lengre tid, da får jeg vondt, rykninger i bena og sliter med å gå skikkelig i et par minutter etterpå. Knærne mine lager også klikkelyder for hvert kritt om jeg går opp trapper eller bratte bakker. #5: Jeg elsker fortsatt å klatre i trær, og skulle ønske jeg ikke var så voksen at det virker rart å lete etter gode klatretrær. #6: Jeg klarer ikke å se ferdig en film eller en episode av en serie (ikke engang korte episoder på 20 minutter) hvis jeg sitter å ser på alene. Jeg må alltid pause den for å gjøre noe annet. #7: Jeg liker ikke kroppskontakt med folk jeg ikke har/har lyst på sex med. Ikke engang nær familie eller venner. Men når jeg er full så gir jeg verdens beste klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. juli 2012 #29 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg var riktignok i Spania ja, men dessverre ikke i Gibraltar. Har du opplevd noe liknende selv i Gibraltar? #1. Jeg liker å rette på folks geografikunnskaper. Gibraltar ligger ikke I Spania, det er offisielt en del av Storbritannia. #2. Jeg har sunget "Bæ bæ lille lam" baklengs på en stor tv-kanal (i forbindelse med en konkurranse som ikke hadde noe med sangen å gjøre). #3. Jeg så min navnesøster Sophia Loren for mange år siden i en bokhandel i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 27. juli 2012 #30 Del Skrevet 27. juli 2012 #1. Jeg liker å rette på folks geografikunnskaper. Gibraltar ligger ikke I Spania, det er offisielt en del av Storbritannia. Jeg takker deg for rettelsen. #9. Jeg føler ikke at noe kunnskap er forgjeves, og har i løpet av mitt liv hørt mye og mangt om alt og intet, som folk har vært generøse nok til å dele. Dessuten er jeg rimelig nysjerrig om ganske ubetydelige ting, og brukte for eksempel mange timer en gang på å finne ut grunnleggende fakta om fugleskremsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 27. juli 2012 #6: 2006 avslørte jeg to rumenske halliker som satt åpenlyst og snakket om kvinnene og deres aktivitet på fortauene utenfor utestedet jeg var vaktsjef på. Saken ble rullet opp og flere personer ble dømt for trafficing fordi disse "gjestene" tok for gitt at jeg ikke forstod språket de snakket seg i mellom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musekatt Skrevet 27. juli 2012 #32 Del Skrevet 27. juli 2012 #1: Jeg klarer ikke plystre, selv om jeg øver og øver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. juli 2012 #33 Del Skrevet 27. juli 2012 Funfact #1: Jeg har laseroperert synet mitt 2 ganger. Funfact #2: Vi hadde en hund da jeg var liten som fikk kreft og måtte avlives,noe av det tristeste jeg husker ifra barndommen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juli 2012 #34 Del Skrevet 27. juli 2012 #2. Jeg har en tendens til å holde en arm rett opp i luften når jeg følger med på noe på tv, helt uten å tenke over det, det er egentlig ganske så avslappende ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #35 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) #2. Jeg har en tendens til å holde en arm rett opp i luften når jeg følger med på noe på tv, helt uten å tenke over det, det er egentlig ganske så avslappende ... og da kom jeg på #4 Jeg har en tendens til å ha den høyra hånda på den venstre puppen (inni gensern) når jeg ser på TV og slapper av uten å tenke over det. Endret 27. juli 2012 av Mynona-83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juli 2012 #36 Del Skrevet 27. juli 2012 og da kom jeg på # Jeg har en tendens til å ha den høyra hånda på den venstre puppen (inni gensern) når jeg ser på TV og slapper av uten å tenke over det. Vi hadde sikkert sett artige ut om vi så på film sammen du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mew12 Skrevet 27. juli 2012 #37 Del Skrevet 27. juli 2012 # Jeg kan ikke si bokstaven r. Sier ej. Klarer ikke rulle på r'en. Jeg klarer derimot å gjøre dette når jeg sier ord med r i, men ikke selve bokstaven alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 27. juli 2012 #38 Del Skrevet 27. juli 2012 (er det en funfact tjuagutten? at du misunner kompisene dine for det? ) #1 Jeg har aldri smakt biff Gikk litt fort i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. juli 2012 #39 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) 1. Jeg kan skrive med begge hender, og har kunnet det hele livet. 2. Jeg lærte å lese da jeg var fire og et halvt år gammel. 3. Min første jobb var å selge toalettpapir. 4. Jeg har svømt med delfiner. 5. Jeg gikk på en skole hvor vi hadde skilpadder i klassen. 6. Jeg kan det hebraiske alfabetet. 7. Jeg klarer ikke divisjon om man setter det opp på vanlig norsk måte. Må ha det på den amerikanske måten. Endret 27. juli 2012 av The Kitten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #40 Del Skrevet 27. juli 2012 #7: da jeg kjøpte min 1975 Cadillac Eldorado i 1999 var jeg andre eier, men den første som noensinne hadde henne registrert. Den hadde omtrent 400 km på telleren. Selv de amerikanske prøveskiltene fra 1975 lå enda i bilen da vi hentet henne. Jeg kalte henne Carmen etter konen til mannen som hadde kjøpt henne. Han døde dagen før bilen ble levert, og den hadde stått i låven i alle de årene til vi hentet henne. Jeg elsket den bilen og må ha vært sinnsyk den dagen jeg solgte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå