Gå til innhold

Sjekketriks på jobb...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er litt risky buisness, men jeg tenker altså å sjekke opp ei kollega av meg, vi jobber ikke sammen og ses veldig sjeldent, så skal det bli noe må jeg ta grep. Jeg tenker derfor å sjekke han opp, selvfølgelig med værdens mest sjarmerende sjekketriks, så da spør jeg dere:

Hvordan bør jeg gå frem, og hva er det beste sjekketrikse du vet om? Et sjekketriks som gjør at han bare ikke kan gå glipp av en date med meg...

Anonym poster: cbc5e38c2ddd04f66a45fc7da3767098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå i et forhold med en kollega av meg. Har ikke mye med hverandre å gjøre på jobb, men akkurat nok til at jeg klarte å fleipe meg til en date.

Startet med at jeg overhørte at han hadde masse ferskt elgkjøtt hjemme som han trengte å bli kvitt, så da bare slo jeg til og spurte "Når skal du invitere meg på elgmiddag da?" og lagde en spøk ut av det som varte et par mnd før jeg fant ut at han faktisk var interessert da han lurte på om det passet til helgen som var da. Jeg sa ja, dro på middag, og flere dater ble det :-) Nå har vi vært i et forhold i snart et år.

Bare veldig viktig å klare å skille på jobb og privatliv. Han og jeg er begge veldig opptatt av at jobb er jobb, så kjæresteting kan vi gjøre når vi er ferdig på jobb begge to! :-)

Prøv å fang opp interessene hans. Er han glad i å fiske, kan du f.eks. spørre på en litt søt og fleipete måte om han vil ta deg med på fisketur en gang. ;)

Lykke til :D

Anonym poster: 44663284f1514c98b741d65dad286c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er hun sommervikaren på jobben min som driver og ser på meg hele tida de få gangene vi sees på jobb så vil jeg bare si at du ikke trenger noe sjekketriks. Bare spør om jeg vil være med på en øl eller noe slikt. Jeg er sjenert så du må være direkte!

Tull til side: Jeg synes godt man kan være litt direkte. "Vil du bli med og ta en øl på fredag" er i så måte direkte og gir deg en sjans til å møte ham litt uformelt første gangen, noe som kanskje kan være greit i og med at dere ikke sees så ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Å be ut noen fra jobb kan være spennende, siden det er litt ekstra "risky". Man kommer jo til å se dem ofte i det daglige, også hvis man får avslag. Jeg tror derfor det kan være lurt å gå litt forsiktig frem hvis man skal innlede en flørt.

Men hvis man først har en flørt på gang, og føler seg rimelig sikker på at kollegaen vil si ja til å ta en øl, eller finne på noe på tomannshånd, så er det jo bare å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...