Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #41 Del Skrevet 27. juli 2012 derer sikkertnogender harde skruer til overssomdu mangler ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #42 Del Skrevet 27. juli 2012 Kan en av dere handy kvinner eller menn hjelpe meg å åpne lofilteret (tror jeg det er) på vaske,askinen? Er ikke sterk nok, og tror en spile har havnet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #43 Del Skrevet 27. juli 2012 teknik ikke vold...er der måske en lille dings som skal klikkes til side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #44 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg blir faktisk skikkelig oppgitt over jenter/damer som ikke greier å fikse ting selv! Jeg hadde blitt direkte flau over min egen hjelpesløshet om jeg måtte be en mann (fordi han er mann) om å skru sammen flatpakk, male, henge opp bilder på veggen, skifte lyspærer, eller hva det nå måtte være. Men, har inntrykk av at de som sier de ikke greier disse tingene enten ikke har lyst til å gjøre det eller ikke gidder å prøve engang. Men noen menn og damer har bare ikke hjerne til å forstå seg på sånne praktiske ting vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #45 Del Skrevet 27. juli 2012 Nei, det er en sånn skrudings som sitter noe innihelvetes hardt. Noen med muskler må hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #46 Del Skrevet 27. juli 2012 øv....en skruetrekker kankansjedyttes ind under og udnyttevægtstangsmomentet. ( noget med at lang stang gir styrke hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #47 Del Skrevet 27. juli 2012 Nei, det er en sånn skrudings som sitter noe innihelvetes hardt. Noen med muskler må hjelpe Du må sikkert skru av vannslangen fra kranen, for å slippe til litt luft og slippe ut litt vann. Da kan det hende den løsner litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #48 Del Skrevet 27. juli 2012 de med muskler har dessutten ofte store henner og fár ikke tag i små skruer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 27. juli 2012 #49 Del Skrevet 27. juli 2012 de med muskler har dessutten ofte store henner og fár ikke tag i små skruer.... Det har "vi" handymenn tenkt på. Det finnes skrujern med magnet på for å plukke dem opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #50 Del Skrevet 27. juli 2012 hehe jeg troede det var det filter der sad i en tørketrommel hvor stofsnulder satte seg fast... ja den var verre.... en papegøjetang( en lang tang med fladt neb) kan kansje ta runnt der man tar tag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #51 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Det har "vi" handymenn tenkt på. Det finnes skrujern med magnet på for å plukke dem opp. hehe kan vel ikke brukes hvis skruen ikke er af metal;-) Endret 27. juli 2012 av Merete76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #52 Del Skrevet 27. juli 2012 og ikke er af metal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 27. juli 2012 #53 Del Skrevet 27. juli 2012 Da flekser vi vel muskler og snur driten vi skrur på på hodet slik at den faller ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #54 Del Skrevet 27. juli 2012 Nei, det er en sånn skrudings som sitter noe innihelvetes hardt. Noen med muskler må hjelpe jeg håber det lykkedes tricket med en tør klud runnt osv har du vert borte i regner jeg med . ja så må du hente en stærk nabo! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 27. juli 2012 #55 Del Skrevet 27. juli 2012 Da flekser vi vel muskler og snur driten vi skrur på på hodet slik at den faller ut! handyman ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 27. juli 2012 #56 Del Skrevet 27. juli 2012 Er ikke viktig men en bonus Ei søt jente kan godt være håpløst upraktisk, ei litt røff dame bør helst være litt nevenyttig for å komplementere utseende Men har ikke noe å si uansett Vi mannfolk liker å hjelpe uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 27. juli 2012 #57 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor er det ingen som har sagt noe om handjobs i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2012 #58 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvorfor er det ingen som har sagt noe om handjobs i denne tråden? Fordi KG er en at de få usexy nettsidene på verdensveven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 30. juli 2012 #59 Del Skrevet 30. juli 2012 Sitter her og humrer for meg selv gjennom denne tråden. Så jeg svarer selv om jeg er jente. Jeg er ganske handy av meg, og liker en god utfordring. Men det som undrer meg er dette: Jeg er sterk og har ingen problem med å ta i et tak, men hvis jeg skal til å løfte noe som veier litt kommer det fort mannfolk løpende og tar over. Jeg ser hverken liten eller hjelpeløs ut Men de er nå riktig søte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 30. juli 2012 #60 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg kan ikke sette sammen dritten i kinderegget en gang jeg Men jeg kan, og liker ommøblere og vanlig husarbeid da...er jo noe det også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå