Gå til innhold

Vil kjøpe dildo,har noen tips/råd?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville absolutt brukt litt penger på kjøpet når du først skal kjøpe. Om du går opp noen hundrelapper får du veldig god kvalitet! Det viktigste for meg er at vibratoren er laget i ordentlig materiale (silikon) - styr laaaangt unna de i mykplast.

Det er også greit om det er en baktanke bak formen på vibratoren. Mange penisetterlignende vibratorer er laget av menn, og har ikke alltid den beste formen for optimal tilfredsstillelse. Hva vil du bruke den til? Klitoris eller innvendig, evt begge deler?

Jeg kjøper som regel vibratorer fra merker som LELO og Fun Factory. Disse har god kvalitet, lang holdbarhet, er laget i hudvennlige, varige materialer som absorberer varme godt og føles naturlige. De har også bra vibrasjon.

Jeg kan blant annet anbefale Stubby smartvibe fra Fun factory, som er en g-punktsvibrator som også kan brukes på klitoris. LELO har også endel gode modeller, bl.a. Mona og Liv.

Cecilie Kjensli har endel tilbud på siden sin for tiden, og jeg er svært fornøyd med både produkter, leveranse og service fra nettsiden. Du finner tilbudene her.

Anonym poster: cc7602395e83e9c37c9dd256ba1dd6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...