Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen som arrangerer reiser til Sarajevo? Finnes det hotell i selve Sarajevo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Sarajevo er en by. Med alt som hører til i byer. Med andre ord er det hoteller der.

Norwegian flyr direkte dit fra flere flyplasser i Norge.

• Liker 1
Skrevet

Ja, vet jo det, men da jeg søkte på expedia og en side til kom det bare opp hoteller et stykke utenfor byen..

Skrevet

Det virket som om du så for deg en ødemark :gjeiper:

Men joda, det er hoteller i alle prisklasser der. Har du lagt inn noen begrensninger på søket, kanskje? Anbefaler å sjekke Tripadvisor, de lister opp så godt som alt som finnes.

Skrevet

Tror ikke at det finnes noen som arrangerer turer til Sarajevo, men som andre har svart her så flyr Norwegian direkte dit i sommerhalvåret. Hoteller er det masse av, men kanskje du har søkt på datoer hvor det er fullt, slik at du får opp alternativer utenfor sentrum? Prøv booking.com, som er en utmerket hotellsøkeside. Sarajevo er en nydelig by - ikke minst parken og gamlebyen. Og det er billig der! Legger ved en link hvor det mye nyttig info og flotte bilder. God tur!

http://www.sarajevo-tourism.com

Skrevet

Takk for svar alle sammen:D

Skrevet

Mulig det er jeg som er litt trang i nøtta, men jeg forstår ikke kartet.... For der det står Sarajevo ligger det ingen hotell, og på google så viser kartetmarkøren at Sarajevo ligger til venstre for der det står Sarajevo(altså der alle hotellene ligger)....

Skrevet (endret)

ups trippelpost.

Endret av Inger88
Skrevet

dobbelpost

Skrevet

Mulig det er jeg som er litt trang i nøtta, men jeg forstår ikke kartet.... For der det står Sarajevo ligger det ingen hotell, og på google så viser kartetmarkøren at Sarajevo ligger til venstre for der det står Sarajevo(altså der alle hotellene ligger)....

edit: enda lengre til venstre enn der hotellene ligger.

Skrevet

Åja, nå skjønner jeg hva du mener, he-he! Har aldri lagt merke til det google-kartet engang, enda så mange ganger jeg har brukt denne siden. Heng deg ikke opp i det, for når du ser på det enkelte hotell så står det avstand fra byen (du kan f.eks. velge 2 km i rullgardinmenyen). Da får du opp mange hoteller som det står f.eks. 200 m fra hovedgata, 500 m fra gamlebyen osv. Skjønner?

Skrevet

Japp. Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...