Gå til innhold

Hjelp meg å dekorere


Amable

Anbefalte innlegg

Først kjøkkenet:

Hva skal jeg sette på bordet for at det skal se litt mindre nakent ut?

post-40731-0-62937600-1343254488_thumb.jpost-40731-0-61931900-1343254501_thumb.j

Og så badet. Det er så tomt og trasig på disse brune flatene. Dessuten liker jeg ikke overhenget. Noe jeg kan dekorere flatene med?

Tenkte kanskje å dekorere flatene med hvitmalte bjørkegreiner.

Noen andre gode ideér?

post-40731-0-95461400-1343254518_thumb.j

Endret av Amable
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en pen blomsterbukett og en skål til bordet. Fjern bamsen på kjøkkenskapet, bamser har ingenting på et fettete kjøkken å gjøre ;)

Mal flatene i en matt hvitfarge på kjøkkenet. Husk å grunne og pusse godt.

Anonym poster: c4971aa74c3726fb57b9082e30d6814c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På badet så hadde jeg malt over flatene i en lys farge feks, og hengt opp noen håndkle hengere ala slike du ser her: http://kid.no/produkter/bad og så kjøpt noen pene håndklær som kan henge til pynt der.

På kjøkkenet hadde jeg tatt en oppryddning først og fremst oppe på skapet der det feks sitter en nisse og en bamse, det er en del sånn "clutter" der som på en måte distraherer for det andre. :) Angående kjøkkenet så tror jeg at jeg hadde kjøpt noen krydderurter, en lys løper som matcher gardinene til å pynte opp med på bordet. (edit: eller en løper med noen fine te-lys glass!) Og også ryddet opp i de åpne hyllene du har der og velge ut noen fine ting som ser pene ut i hyllene. http://www.ikea.com/...0123_kirs01a_01

Legg merke til hvordan de på ikea styler kjøkkenene, de har faktisk mange ting stående fremme, med alltid ting som ser pene ut der de står! :) Greit nok, det er utstillingskjøkken og man vil ha et kjøkken man lever i, men man kan hente en del tips derifra alikevel.

Ble litt ekstra mange råd her, beklager. ;)

Endret av lillevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...