Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan jo faktisk hende at hun røyker til vanlig.. Og når hun da må sitte i det rommet der uten mulighet til å røyke i timesvis, melder nikotinbehovet seg. Da er jo snus et greit alternativ, om man ønsker noe annet enn vond nicorette-tyggis og plaster man ikke merker man har på.

Vet jo ikke, men det er en mulighet.

Syns ikke jenter som snuser er noe verre enn andre ting. De får da for all del gjøre som de vil. Og om Anneli snuser er jo det egentlig temmelig irrelevant i forhold til det programmet handler om.

Sikkert noen av de andre deltakerne som har prompa inni der også, og det er ekkelt. Men forskjellen er bare at vi ikke har hørt det eller sett det.

Hvordan hadde dere reagert om dere hørte en fis inni det rommet der, da?

Anneli - snus i vei, jeg skal ikke kline med deg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
Det kan jo faktisk hende at hun røyker til vanlig.. Og når hun da må sitte i det rommet der uten mulighet til å røyke i timesvis, melder nikotinbehovet seg. Da er jo snus et greit alternativ, om man ønsker noe annet enn vond nicorette-tyggis og plaster man ikke merker man har på.

Vet jo ikke, men det er en mulighet.

!

Akkurat det skulle jeg også skrive! Sikkert ikke lett å få seg røykepause med det tidsskjemaet..

Men uansett:om hun nå snuser so what?! idiotisk ting å henge seg oppi.

Gjest Embla s
Skrevet
Bare det ikke er Jan Fredrik :oops:

*fnis* Hvorfor ikke Jan Fredrik? :wink:

Skrevet

*fnis* Hvorfor ikke Jan Fredrik? :wink:

Jeg skal heller ikke kline med Anneli. Jan Fredrik, derimot.. :kline::tunge1:

Skrevet

La dama få snuse, hun plager ingen andre ivertfall... Synest det er mer patetisk å se dem som suger på en pinne med glo på.. :wink:

Hadde heller klina med Anneli enn med mister Karlsen. Tenkt deg å ha sex med han da... Shira du er helt sinnsyk, du leverer hver eneste gang :smoke:

Skrevet
La dama få snuse, hun plager ingen andre ivertfall... Synest det er mer patetisk å se dem som suger på en pinne med glo på.. :wink:

Hadde heller klina med Anneli enn med mister Karlsen. Tenkt deg å ha sex med han da... Shira du er helt sinnsyk, du leverer hver eneste gang :smoke:

Hehe... "Synes ikke du har valgt rett stilling i forhold til det du har, Saga.." jaja, sukk :oops:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Tenkt deg å ha sex med han da... Shira du er helt sinnsyk' date=' du leverer hver eneste gang :smoke:[/quote']

Skulle gjærne tatt han jeg :oops: :wink:

Skrevet

la nå dama snuse!!

snus plager jo ikke de omkring deg slik røyking gjør..

jeg er "antirøyker" fordi jeg som alergiker ikke liker å bli hemmet av andre menneskers røyking.. og jeg syens jeg har en rett til å slippe den slags helesskader..

snus derimot.. hvorfor skulle jeg bry meg? det skader jo bare den som snuser.. (og de som skulle finne på å :kline: med dem)

Skrevet

Hehe... "Synes ikke du har valgt rett stilling i forhold til det du har, Saga.." jaja, sukk :oops:

Jeg har sett deg gjort det bedre, idag bare tenkte jeg hva jeg skulle spise til middag :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Jeg trodde det var ganske vanlig at damer snuste jeg! Spesielt blant folk som lever av stemmen sin, og som av den grunn har slutta å røyke. Sier ingenting verken for eller mot snus, jeg har prøvd, og det var ikke stas. Bodde sammen med ei jente ei stund som snuste. Hun var veldig damete, heklet og broderte med gigasnusleppe, ganske morsomt å se på...

Gjest LoisLane
Skrevet

Big deal.

Jeg synes snus er helt OK, men røyk! :eeeh: PUKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...