Gå til innhold

Anneli snuser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Idol i går kveld (sikkert ikke den eneste! :wink: ) og plutselig kommmer det et klipp hvor vi ser at Anneli snuser!!! Mulig det er viden kjent, men jeg fikk bakoversveis! :hår:

Er det OK og vanligere at jenter snuser, nå forresten - må innrømme at jeg syns det er skikkelig ekkelt!

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Jeg ble rystet! Det er nok noe av det mest ufeminine, og så på TV, da...

Piglet

Skrevet

Ja jeg så det jeg også... men ble ikke så veldig sjokkert egentlig. Virker som det er litt in blant jenter å snuse for tiden :ler:

Skrevet

Ble litt satt ut et øyeblikk jeg og.

Snusing er kvalmt, samma om det er menn eller kvinner.......

Gjest -kebolle
Skrevet

nettopp!! Tviler på at det er noe lekrere å kysse en snusende mann, enn en snusende kvinne! (men det er klart, for å være "feminin" skal man liksom være "delikat")

Skrevet

Jeg så¨det ikke, men jeg blir ikke overrasket av det. Har sett endel jenter som snuser, men så er jeg fra Nord Norge også da, hvis det kan ha noe å si :) Har en kusine som bruker oliver twist og er helt bestemt på at det ikke er snus :-)

Skrevet

Det selges snus der jeg jobber, og det er nesten utelukkende jenter som kjøper porsjonssnus.. Og det er MANGE av "dem"! :ler:

Syns nå faktisk ikke at snusing er noe særlig eklere enn røyking jeg da, uting begge deler.

Skrevet

Det er vel mye bedre å snuse enn å røyke!!!

Men jeg la godt merke til det jeg også. Akkurat det burde de ha klippet vekk!

Skrevet

Fleiper dere?

Bergenspiken, mener du de burde klippet vekk det ?

Ikke meningen å virke uhøffelig eller noe men jeg er bare ikke problemet. :(

Skrevet
Jeg så¨det ikke, men jeg blir ikke overrasket av det. Har sett endel jenter som snuser, men så er jeg fra Nord Norge også da, hvis det kan ha noe å si :) Har en kusine som bruker oliver twist og er helt bestemt på at det ikke er snus :-)

Har det noe å si? Jeg er IKKE vant med at jenter snuser i alle fall.

Skrevet

Ble en bokstav for lite i i innlegget mitt. Jeg SER ikke problemet var det jeg mente.

Om Anneli snuser: SO WHAT??

Gjest lekebøll
Skrevet

Eh................... :roll:

Rystet? Jøss, da har dere ikke vært ute for stort her i livet. :tunge1:

Anneli Drecker snuser, jaha, er det rart?

Dette bør vel heller være postet under "fordommer" eller en lignende kategori - og ikke under "kultur". :-?

Skrevet

Hehe..klippe vekk en jente som snuser..nå skal vi ikke lage amerikanske tilstander her..Og hvorfor er det verre å se at en jente snuser enn at James Bond røyker..(f.eks)

Skrevet

Synes ikke noe om snus, men folk må få gjøre akkurat hva de vil så lenge det ikke skader meg eller andre!!

Skrevet

Snus er kvalmt uansett :kvalm:

Så lenge det ikke er speidersnus, noen som husker det godteriet fra vi var små??

Skrevet

Snusing er ekkelt, men da kan jo mange mene at man burde klippe vekk alt med Douglas også pga at noen mener han er ekkel :roll:

La jenta snuse.

Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om at hun snuser, men synes jeg det er harry - JA!!

Gjest sexysadie
Skrevet

At Anneli Drecker snuser er vel hennes egen sak.

Gjest SKORPUS.
Skrevet

Synes det er helt greit med kvinner som snuser jeg. trenger ikke og hyve oppi den største prisen akkurat, men en liten "anonym" en skader jo ikke...

Egentlig bedre det enn at de røyker,slipper den vemmelige lukten...

Skrevet

Jeg og de fleste av venninnene mine snuser. Vi er ikke utpreget harry noen av oss, men flere er tidligere røykere :oops: Det er kun snakk om posesnus, brukt på diskret vis. Snus er i ferd med å bli veldig vanlig blant jenter, i hvert fall i Oslo.

Syntes det var tøft å se Anneli gi kvinnelige snusere et ansikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...